Світова прем’єра кросовера Volkswagen Tiguan третього покоління відбулася у вересні. Але його вже можна замовити у Європі.
Новий Volkswagen Tiguan побудовано на модульній платформі MQB Evo, спереду встановлено стійки McPherson, ззаду – багатоважільна підвіска. У порівнянні з попередником кросовер нової генерації додав 30 мм у довжині – до 4539 міліметрів. Колісна база не змінилася – 2680 мм. Натомість багажник став місткішим: 652 літри проти 615 літрів.
Дизайн екстер’єру виконано в актуальному фірмовому стилі німецької марки, у салоні з’явилися окремі екрани панелі приладів та інформаційно-розважальної системи. Селектора коробки на звичному місці вже немає – за керування трансмісією відповідає правий підкермовий важіль.
Хоча європейські продажі нового Volkswagen Tiguan стартують лише в першому кварталі наступного року, на офіційному сайті бренду у Німеччини вже з’явився конфігуратор моделі – з комплектаціями та цінами. Вже у “базі” оснащено досить пристойне – світлодіодна оптика, цифрова панель приладів, мультимедійна система з екраном діагоналлю 12,9 дюйма, однозонний клімат-контроль, система вибору режимів руху, камера заднього виду, система автогальмування з функцією розпізнавання пішоходів та велосипедистів, системи стеження за розміткою та розпізнавання дорожніх знаків.
У наступній версії Life додано атмосферне підсвічування інтер’єру, тризонний клімат-контроль, помічник паркування, адаптивний круїз-контроль. Виконання Elegance – розширений хромований декор, додаткові діодні смужки спереду та ззаду, 18-дюймові диски, комфортніші передні крісла ergoActive з функцією масажу, підігрів керма та сидінь, система безконтактного відкриття багажника. Нарешті, топовий VW Tiguan R-Line має інший аеродинамічний обвіс, 19-дюймові колеса, а серед опцій – медіасистема з 15-дюймовим тачскрином, шкіряний салон, вбудована навігація, проєкційний екран, матричні фари, люк у даху та адаптивна підвіска.
На старті продажів новий Volkswagen Tiguan запропоновано з урізаною гамою моторів: “м’який” гібрид з бензиновою турбочетвіркою 1.5 eTSI (130 або 150 к.с.) з системою відключення половини циліндрів і 48-вольтовим стартер-генератором. Також можна замовити модель з молодшим турбодизелем 2.0 TDI потужністю 150 к.с. Ці варіанти виключно передньопривідні з роботом 7DSG. Пізніше з’являться повнопривідні машини з бензиновим 2.0 TSI (204 або 265 к.с.) або 193-сильним дизелем 2.0 TDI.
Серед опцій – адаптивна підвіска DCC Pro, мультимедіа з планшетом діагоналлю 15 дюймів та навігатором, шкіряна оббивка, проєкційний дисплей, панорамний люк у даху, матричні фари.
Початкова бензинова версія 1.5 eTSI (130 к.с., 220 Нм) з 7-ступеневим “роботом” коштує 36 600 євро. Аналогічний варіант з турбодизелем 2.0 TDI (150 к.с., 360 Нм) коштуватиме 41 025 євро.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Більше не потрібен: найдешевший автомобіль Volkswagen знімають з виробнитва
Наступник Sandero Stepway: Renault представила новий бюджетний кросовер