Які опції найпопулярніші у покупців нових авто, а які менеджерам не всунути ні за які пряники?
Прогрес не зупинити: нові автомобілі стають безпечнішими, зручнішими та технологічнішими – звичайно ж, і дорожчими, так. Але що в багатосторінкових списках опцій покупцям дійсно потрібно? На які «фішки» їх уже нарешті можна запросто побалакати, а в яких більшість не бачить ніякого сенсу?
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Компанія AutoPacific провела дослідження на цей рахунок, опитавши близько 90 000 автомобілістів, які нещодавно купили нові машини. Компанія пропонувала їм опитувальник з переліком приблизно сотні різних систем і функцій – майже як у дилерському конфігураторі. Ось ТОП-10 з них, які набрали найбільшу кількість голосів “за”:
- Підігрів сидінь – 66%,
 - Система моніторингу сліпих зон – 60%,
 - Передній та задній парктроніки – 55%,
 - Система повного приводу – 54%,
 - Помічник утримання в смузі руху – 54%,
 - Apple CarPlay та Android Auto – 53%,
 - Сидіння переднього пасажира з електроприводом – 52%,
 - Світлодіодні фари – 52%,
 - Сидіння з вентиляцією – 50%,
 - Сидіння водія з пам’яттю – 49%.
 
Варто звернути увагу, що, по суті, всі ці функції та системи дійсно роблять істотний внесок у комфорт та безпеку користування автомобілем. І головне – вони ненав’язливі та прості у використанні. А системи інтеграції медіа Apple CarPlay й Android Auto вже взагалі незамінні для сучасної людини зі смартфоном.
Також було визначено найбільш непотрібні системи та функції, які мало кому з покупців цікаві. Ось вони:
- Автономна система управління – 7%,
 - Система цілодобової підтримки та консультацій – 7%,
 - Система розпізнавання жестів – 9%,
 - Біометрія – 9%,
 - Можливість покупок через медіасистему автомобіля – 12%,
 - Система озвучення електромобіля – 13%,
 - Проєкційний дисплей з доповненою реальністю – 14%.
 
Втім, щоб виправдатися перед автовиробниками, аналітик AutoPacific Роббі ДеГрафф зробив обережну заяву: мовляв, невисокий інтерес може бути обумовлений тим, що ці системи поки що мало незнайомі споживачеві або ще працюють зі збоями.
Долар росте – ціни падають. Популярні в Україні автівки до $10 тисяч









