Компанія Хюндай Мотор Україна розпочинає продажі в Україні суперзарядженої версії електрокара Hyundai Ioniq 5.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Два двигуни, повний привід, ралійна керованість та можливість екстремального входження у повороти. Потужність, що видає Hyundai Ioniq 5 N, з увімкненою функцією N Grin Boost, сягає 478 кВт / 650 к.с., що дозволяє розігнатися від 0 до 100 км за 3,4 сек.
Крім того, у зарядженої версії посилено кріплення електродвигуна та батареї та передній та задній підрамники для більшої бічної жорсткості. Інтегровані ведучі осі (IDA), натхненні чемпіонатом світу з ралі, застосовані як спереду, так і ззаду, і посилені, щоб витримувати більший крутний момент електродвигуна, зменшуючи при цьому непідресорену масу разом з 21-дюймовими кованими алюмінієвими дисками.
З метою покращення реакції та відгуку керма, була посилена рульова колонка Ioniq 5 N для ще більшої жорсткості. Крім того, автомобіль оснащений спеціально налаштованою системою N R-MDPS з підвищеним передатковим числом і поліпшеним відгуком по крутному моменту. Ці вдосконалення призводять до чіткішого та більш комунікативного керування, що надає водіям додаткової впевненості.
N Pedal була розроблена, щоб нівелювати проблему додаткової ваги та розмірів, які притаманні електричним автомобілям, та щоб досягти аналогічних по чутливості характеристик керування, подібних до переможця чемпіонату WRC – Hyundai i20.
Ця інтелектуальна програмна функція, призначена для забезпечення миттєвого впливу на дросельну заслінку. Спираючись на аналогічну технологію, що використовується в системі рекуперативного гальмування i-Pedal, N Pedal надає перевагу швидкому проходженню поворотів, а не енергоефективності. Використання гальмівної сили спонукає до динамічного перенесення ваги, що дозволяє входити у круті повороти.
N Drift Optimizer – дозволяє підтримувати кут заносу, за допомогою балансування елементів керування автомобілем у реальному часі. Вбудована функція Torque Kick Drift дозволяє водієві імітувати перемикання передач, як у задньопривідних автомобілів з ДВЗ, для ситуацій, що потребують більш раннього початку заносу. Цього вдалося досягнути завдяки використанню складної електронної технології управління.
N Torque Distribution – забезпечує повністю регульований розподіл крутного моменту спереду та ззаду, який має 11 рівнів налаштування. e-LSD – електронний диференціал підвищеного тертя на задній осі оптимізує керованість та контроль в поворотах.
Додаткові датчики коліс і ширша здатність демпфірування завдяки збільшеним розмірам амортизаторів розширює діапазон робочих характеристик електронно-керованої підвіски.
Кілька ексклюзивних функцій покращують продуктивність на треку. N Grin Boost максимізує прискорення з підвищенням потужності на 10 секунд, а система N Launch Control забезпечує три різні рівні щеплення, для найшвидшого старту, дозволяючи водіям рушати з місця, як на професійному автомобілі для перегонів. Функція Track SOC (state- of-charge) автоматично розраховує споживання заряду акумулятора за коло.
Також Ioniq 5 N може похвалитися N-налаштованими гальмами, які представляють найпотужнішу гальмівну систему Hyundai. Система складається з передніх дисків діаметром 400 мм з чотирипоршневими моноблоковими супортами та задніх дисків діаметром 360 мм.
Багато прихильників спортивних автомобілів скаржаться на відсутність зворотного зв’язку, коли перебувають за кермом електромобілів. Саме тому інженери Hyundai N розробили функції N e-shift та N Active Sound +, щоб забезпечити кращий зворотний зв’язок, а отже, більш точний контроль над автомобілем.
Українцям запропонована одна комплектація ексклюзивного спортивного електроавтомобіля Hyundai Ioniq 5 N, яка містить максимальний перелік опцій та функцій за ціною 2 928 300 грн. Додатково автомобіль може бути доукомплектований пакетом “Vison”, що включає фіксований панорамний дах, за ціною 45 000 грн.
Сенсорні екрани напружують і дратують: Hyundai повертається до фізичних кнопок
Що трапилось? Новий кросовер Toyota отримає китайські агрегати