Новий Lexus RX вже приїхав в Україну. Японський преміум-бренд компанії Toyota повністю оновив свій великий кросовер, щоб зробити його привабливішим для більшого кола клієнтів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Для дизайну моделей нової ери від Lexus характерним є веретеноподібний корпус автомобіля, стиль якого успадкований від фамільної радіаторної решітки. Сама решітка була переосмислена і має вигляд безшовного блока, що інтегрований у кузов по краях. Нові тонкі фари та розширена на 15 мм передня колія підкреслюють низький центр ваги автомобіля. Новий RX має ту ж загальну довжину, що і поточна модель, проте капот був подовжений, передня стійка зсунута назад, а колісна база збільшена на 60 мм.
Салон RX позбавлений зайвих деталей на користь сучасного інтер’єру з чистими, не захаращеними поверхнями. Результатом цієї еволюції дизайну є відчуття відкритого простору, благополуччя, затишку та комфорту. Місце водія, спроєктоване за концепцією “Тазуна”, має на меті раціоналізувати розташування елементів керування, простоту їх використання і забезпечити легкий доступ до джерел інформації – для того, аби увага водія була зосереджена на керуванні та дорозі. Це можна помітити в таких елементах, як нова мультимедійна система з великим 14-дюймовим сенсорним екраном і фізичними кнопками для найчастіше використовуваних функцій, що мінімізує рухи голови водія.
Стандартна аудіосистема нового RX із 12 динаміками чудово відтворює дзвінкі високі тони та насичені низькі, аби створити реалістичну атмосферу живого виступу. Вона включає 20-сантиметровий сабвуфер, встановлений збоку в багажному відсіку. Усі моделі Lexus RX оснащені системою клімат-консьєрж для створення ідеальної температури всередині салону, а також контролю роботи підігріву передніх сидінь, підігріву керма та роботи тризонного клімат-контролю. Система Lexus S-FLOW визначає, які сидіння зайняті, і відповідно регулює роботу кондиціонера для комфорту пасажирів, заощаджуючи при цьому пальне.
У новому RX використовуються новітні системи активної безпеки і допомоги водієві у складі пакета Lexus Safety System+ останнього покоління з модернізованими функціями та розширеними можливостями виявлення і запобігання ризикам дорожньо-транспортних пригод. Крім того, функціональні можливості можна оновлювати бездротовим способом (за наявності модуля передачі даних).
Новинка матиме три силові агрегати на вибір: два електрифіковані й один бензиновий. Lexus RX 350 із 2,4-літровим бензиновим турбодвигуном потужністю 279 к.с. прискорюється о “сотні” за 7,9 секунди. Гібрид RX 350h (250 к.с.) позиціонується як ефективна альтернатива дизельним і бензиновим силовим агрегатам меншого об’єму. RX 500h (371 к.с.)- свій перший мультиступеневий гібрид із турбодвигуном, до того ж оснащений системою повного привода DIRECT4.
Система контролю положення кузова під час гальмування (VBPC) від Lexus регулює розподіл гальмівного зусилля між передніми і задніми колесами залежно від зусилля на гальмівній педалі та вертикального переміщення у підвісці. Це зменшує поздовжній крен, підтримуючи стабільне положення кузова автомобіля. На версії RX 500h F SPORT PLUS встановлено систему всеколісного керування (DRS), яка автоматично розраховує оптимальний кут повороту задніх коліс залежно від швидкості та напрямку руху автомобіля.
У новому Lexus RX уперше передбачено режим Trail Mode, що поєднує керування системою повного привода, гальмуванням і тяговим зусиллям для запобігання проковзуванню коліс під час руху слизькою або нерівною дорогою. Ця система забезпечує максимальне використання тягового зусилля навіть під час пересування нерівними поверхнями.
Українські ціни станом на 22.03.2023 становлять:
- RX 350 – від 2 731 712 грн.
- RX 350h – від 3 041 688 грн.
- RX 500h – від 3 894 307 грн.
Штурвал замість керма: Lexus представив перший справжній електромобіль
Знімають навіть з “патрульок”: Toyota винайшла як захиститись від крадіжок
Дешевше очікувань: нові подробиці про великого брата Renault Duster