Невпинне зростання цін на паливо в Європі не залишає шансів для внутрішніх цін. Першими збільшили ціни преміальні мережі, слідом за ними – решта.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє профільний сайт enkorr, йдеться про дизельне пальне і ціни зростатимуть довго, бо факторів дорожнечі лише додається. Минулий тиждень приніс чергове збільшення європейських котирувань на дизпальне на $27/т (+1,13 грн/л). З урахуванням подій протягом попередніх двох тижнів, євроціни в середньому додали $94/т (+3,95 грн/л). А за останній місяць сумарне підвищення закупівельної вартості становить 6 грн/л.
На українському ринку ситуацію додатково погіршувало обмеження постачань через погодні умови на півдні, блокада румунських постачань, що затягнулася, відсутність “труби” і обмеженість Литви – на заході.

Згідно з моніторингом Консалтингової групи «А-95», середня гуртова вартість дизелю за останній тиждень зросла на 2,17 грн/л, до 52,38 грн/л. З третьої декади жовтня приріст становив 5,46 грн/л.
Своєю чергою у роздробі тижнева зміна становила 1,03 грн/л, з урахуванням частини жовтня — 1,49 грн/л. Отже, все вказує на те, що попереду в ритейлерів тривалий шлях нагору.
Загалом за 10 днів листопада націнка становила 5,48 грн/л, що на 2,64 грн/л менше, ніж у жовтні, й на 3,05 грн/л — від середнього показника з початку року. Компенсувати падіння дизелю коштом інших видів палива вочевидь сильно не вийде. Через суттєве зниження маржинальності на дизелі ціни на стелах АЗС продовжать зростати. Враховуючи різницю між середніми показниками цього року, вартість зберігає потенціал до зростання як мінімум на 2,50 грн/л.
Може влетіти в копійку: українські АЗС перевірили на точність наливу









