На конвеєрі заводу Volkswagen у Ганновері стартувало виробництво мінівена ID. Buzz – електричного спадкоємця легендарного хіпі-мобіля T1.
В основі моделі лежить модульна платформа MEB. Довжина п’ятимісного мінівена становить 4712 мм, висота – 1937 мм, а колісна база дорівнює 2988 міліметрів. Об’єм багажника досягає 1121 літра, зі складеним другим рядом сидінь розмір вантажного простору збільшується до 2205 літрів.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Варіант силового агрегату Volkswagen ID. Buzz поки лише один: розташований на задній осі 204-сильний електромотор з крутним моментом 310 Нм. Місткість тягової батареї дорівнює 82 кВт-год (споживачеві доступні 77 кВт-год). Запас ходу без підзарядження – 400 кілометрів за циклом WLTP. Надалі гамма акумуляторів розшириться, а також з’явиться модифікація з двомоторною силовою установкою з віддачею близько 300 к.с.
На ринку США мінівен запропонують у вигляді трирядного мікроавтобуса зі збільшеною відстанню між осями. Крім того, сімейство поповнять кемпер ID. California та комерційний безпілотник ID. Buzz AD.
До кінця поточного року планується випустити 15 тисяч електровенів, надалі річний тираж зросте до 130 тисяч одиниць. П’ятимісний ID. Buzz Pro коштує в Німеччині від 56 606 євро – на 10 151 євро дорожче за тримісну вантажну модифікацію.
Електрокари атакують: названо найпопулярніші автомобілі в Європі
Штурвал замість керма: Lexus представив перший справжній електромобіль
Це реально: електрокар Mercedes-Benz проїхав 1008 км без підзарядження