Peugeot розпочинає гру серед важкоатлетів у класі однотонних пікапів із повноприводним Peugeot Landtrek.
Це справжнісіньке дивування – пікап від Peugeot! Напевно, для більшості українців він став неабияким сюрпризом. Стильні та технологічні Peugeot 2008 та 3008? Любимо! Невтомний трудівник Partner? Знаємо! Але щоб пікап?!
Що ж, ось вам ще сюрприз: чи знали ви, що перший пікап Peugeot з’явився ще у 1898 році? Строго кажучи, то була вантажівка Peugeot Type 22 із кабіною та бортовою платформою вантажністю 1 тонна.
Пізніше компанія будувала маленькі вантажівки на основі серій 202, 203, 403, 404, але назва Pick Up додалася тільки до моделі 504 у 1979 році, хоча і її не можна назвати класичним пікапом. Його Peugeot представив тільки 2017 року, назвав саме так – Pick Up. Та доступним він був лише для деяких азійських ринків.
Як бачимо, спочатку у Peugeot були не зовсім пікапи, а потім – пікапи не зовсім для нас. Але ж нарешті історичний шлях пікапів Peugeot завернув в Україну: цього літа у нас з’явився Landtrek!
Це новенький класичний пікап від французького бренду, хоча новенький він насамперед для українців, бо взагалі-то був представлений 2020 року. А перші роки свого життя провів на найважливіших для себе ринках – азійському, африканському та південноамериканському.
З першого ж погляду на Peugeot Landtrek стає зрозуміло, що нести прекрасне у цей шалений світ насправді одна з головних місій французького автовиробника. Дизайн Landtrek підтверджує цей факт краще, аніж будь-які рекламні потуги. Бо якщо вже компанія Peugeot спромоглася зробити таким гожим суворий та геть утилітарний автомобіль, то що тут вже казати?
Хіба що це: перед нами, безперечно, один з найкрасивіших пікапів сучасності. Він виглядає гармонійно, йому дуже личить цей колір зелений металік. Виразні колісні арки, дивовижна оптика, фірмова радіаторна решітка із хромованою окантовкою та величезним сяючим левом посередині. І у вас також є можливість випробувати цього звіра на тесті у дилера та отримати власні незабутні емоції.
Головне для пікапа – це, звісно ж, перевезення вантажів, і ось тут Landtrek із легкістю кладе на лопатки усіх своїх суперників. Він має вантажність в 1 тонну, що на чверть більше, ніж у конкурентів! Його вантажне відділення вміщує дві європалети. А ще у цьому відділенні є пара дуже корисних дрібничок: освітлення, яке можна ввімкнути з кабіни, та водонепроникний роз’єм на 12 В.
Під капотом Peugeot Landtrek встановлено 1,9-літровий турбодизель. Цей двигун потужністю 150 к.с. з обертальним моментом у 350 Нм має чавунний блок циліндрів та турбіну зі змінною геометрією (Honeywell Garrett).
По місту він споживає десь 8,5–9,5 л пального, а на заміських швидкостях добитися зменшення апетиту можна, тільки якщо їхати 90–100 км/год. Річ у тім, що 6-ступенева механіка – єдина можлива коробка для Landtrek на даний час – має дуже короткі передачі: індикатор на панелі приладів рекомендує вмикати шосту вже на 75–80 км/год. Тож на високій швидкості отримуємо відповідно високі оберти двигуна та споживання. А тому сенс відомої приказки «помалу їдь – далі заїдеш» за кермом Peugeot Landtrek дуже легко осягнути.
Хай він і не полюбляє високу швидкість, проте почувається природно на бездоріжжі будь-якої складності, бо в його активі не тільки повний привод системи Part-time, але й знижувальна передача (розподільна коробка від BorgWarner) та навіть електронне блокування заднього міжколісного диференціала, яке на деяких конкурентів неможливо встановити навіть за доплату. Пікап має кліренс у 235 мм, стандартний захист двигуна та системи охолодження і здатен впоратися із водяною перешкодою глибиною до 60 см.
Передня підвіска виконана на 4-х поперечних важелях, тож пікап добре тримає пряму, спритно відгукується на поворот керма та ігнорує майже будь-які дорожні негаразди. Хіба що задню частину за умови порожнього кузова трошки підкидує на «лежачих поліціянтів», бо позаду встановлені 5-листові ресори. Оскільки вони розраховані на величезне як для цього класу навантаження, то така поведінка за відсутності вантажу є цілком природною.
Розміри новачка повністю відповідають канонам класу: у версії з подвійною кабіною довжина пікапа становить 5,33 м, а ширина – 1,97 м. Розмір кузова взагалі став одним із центральних елементів архітектури при проєктуванні автомобіля, що позначилося на результатах: цей Peugeot дозволяє завантажувати два європіддони, адже відкритий кузов має параметри 1,63х1,60 м, ширина між колісними арками становить 1,22 м, а висота бортів – 500 мм.
Також важливу роль на бездоріжжі та в складних дорожніх умовах відіграють кути в’їзду та з’їзду, і тут новому PEUGEOT LANDTREK є що запропонувати клієнтам та протиставити конкурентам. Кут в’їзду дорівнює 29 градусів, кут з’їзду – 26,7, а центральний кут – 25 градусів, що є одними із найкращих показників у класі. А щоби більше дізнатися про комплектації та доступні версії для України, завітайте в шоурум моделі на сайті бренду Peugeot.
Та й у салоні повнопривідний пікап Peugeot готовий вражати клієнтів: простора подвійна кабіна здатна розмістити п’ять пасажирів із водієм, а також за потреби може перевозити додатковий вантаж. Гарний пластик, хоч і твердий, відмінна якість складання, красива і дуже зручна панель керування зі стильним, підрізаним знизу кермом. Деякі елементи оформлення (наприклад, блок клавіш на консолі) нагадують такі у Peugeot 3008. І ця спорідненість виглядає доречною, бо якщо вже когось наслідувати, то найкращих.
Солідні передні крісла здаються дуже комфортними для цього суворого класу авто – вони м’якенькі, майже по-домашньому затишні. До штучної шкіри, звичної в пікапах, тут уміло додана тканина. Вона присутня в оздобленні саме тих частин сидінь, з якими контактує тіло. Зауважимо, що це стосується як передніх, так і задніх сидінь. І це чудова ідея, яка добре працює як улітку, бо спина майже не пітніє, так і взимку, коли її, напевно, не буде сильно холодити.
Окремо варто відзначити модульне заднє сидіння, що є унікальною пропозицією в класі середньорозмірних пікапів. Так, спинка заднього сидіння може складатися в пропорції 40:60 (або повністю 100%). Причому в складеному стані спинки здатні витримувати навантаження до 100 кг. Крім того, в салоні автомобіля передбачено два кріплення isofix, які забезпечують безпеку установки дитячих крісел і перевезення дітей.
Звичайно, в салоні не обійшлося і без мультимедійної системи, яка виводиться на 10-дюймовий сенсорний екран та підтримує протоколи Android Auto та Apple Car Play. Ось тут багато майбутніх користувачів Landtrek, напевно, видихнули із полегшенням, тим паче що роздільна здатність екрана досить непогана, та й на дотик він реагує швидко. Що важливо, пікап оснащений системою кругового огляду. До речі, її ви будете бачити на моніторі дуже часто, бо вона автоматично активується не лише при спрацьовуванні паркувальних датчиків, але й коли вмикаєш покажчик повороту. Інколи це навіть зручно.
Поїздки в місті на короткі дистанції чи бездоріжжя з важкими дорогами, подорожі на далекі відстані чи застосування в сільському господарстві – всюди Landtrek їде дуже добре. Пікап PEUGEOT Landtrek пропонує всі ключові особливості класу однотонних пікапів: надійність і витривалість, простоту обслуговування, універсальність у використанні, відмінні якості на бездоріжжі та чудові показники вантажності. Новачок також відрізняється впізнаваним стилем, характерним для інших моделей Бренду. Крім того, автомобіль може запропонувати неординарні можливості трансформації і безпрецедентні розміри кузова. Тим паче що Peugeot Landtrek пропонується у двох комплектаціях: Active та Allure, й остання здається більш багатою, аніж це треба суто для бізнесу.
Комплектація Active стартова для пікапа, хоча насправді є середньою для бренду Peugeot, і вона пропонує трошки більше, ніж того чекаєш. У найдоступнішого Peugeot Landtrek серед іншого вже будуть легкосплавні диски на 17 дюймів, круїз-контроль, мультимедійна система з 10-дюймовим екраном, Bluetooth, Android Auto та Apple CarPlay. Буде також кондиціонер, протитуманні фари, задні датчики паркування та камера заднього огляду. Навіть бічні дзеркала тут вже матимуть електрорегулювання!
Максимальна комплектація Allure додає до цього списку ще й передні датчики паркування із системою кругового огляду, безключовий доступ, двозонний клімат-контроль, датчики світла та дощу, легкосплавні диски на 18 дюймів, підігрів та автоскладання дзеркал, шкіряне оздоблення керма та інше. До речі, серед іншого – дуже симпатичний хром-пакет, що змушує блищати дверні ручки, корпуси дзеркал та деякі елементи салону, а також велика підніжка, яка полегшує доступ у салон та захищає двері від бруду.
Багато? Ще б пак! Але найбільше здивування – це ціни. Peugeot Landtrek у комплектації Active коштує лише 1 276 500 грн, комплектація Allure не набагато дорожча – 1 366 800 грн. Це значно дешевше всіх японських та європейських конкурентів.
Як бачимо, Peugeot не лише спромоглася запропонувати нам сучасний, повноприводний, багато оснащений пікап, яким приємно кермувати та який готовий до будь-яких викликів, але й зробила це за більш ніж привабливими цінами. Дуже вчасно, дуже доречно.
А ще, коли ми вже повертали ключі від тестового Landtrek, нас потішили чудовою новиною. Українському представництву концерну Stellantis, куди входить і бренд Peugeot, вдалося отримати для нашої країни додаткову лімітовану партію Landtrek з АКПП та 2,4-літровим турбованим (!) бензиновим двигуном. Його потужність 210 к.с., і з ним Peugeot Landtrek розганяється до сотні за 11,2 секунди замість 14,9. А ще він має дуже цікаву комплектацію Allure, що відрізняється наявністю електрорегулювання обох передніх сидінь та шкірою Claudia в оздобленні.
Можливо, компанії вдасться надалі частіше привозити такі партії або навіть відкрити цю версію Peugeot Landtrek для постійного продажу. Чекаємо з нетерпінням!
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Просто тут і зараз: в Україні надійшов у продаж новий Peugeot е-2008
В Україні стартують продажі нового DS 7: ціни та комплектації