5 причин вибрати вживаний KIA Picanto і пару аргументів цього не робити

0
421
kia-picanto
-->

На вигляд несерйозна машина вимерлого у нас класу А. Проте дуже живуча – чи є сенс купувати?

Hyundai Accent

Випускали в Кореї. Тридверна версія хетчбека трапляється рідко. Платформа успадкована у Picanto першого покоління і значних інженерних змін небагато.
При рестайлінгу (2015) машина отримала більш сучасну оптику та медіасистему. Стали можливі колеса R14 (штатні – R13). Інші зміни чисто декоративні.

Hyundai Accent

֍ Несподівано надійні мотори. ֍ Непогана корозійна стійкість.
Хороша ергономіка, багате оснащення. ֍ Висока маневровість.
֍ Низькі витрати на утримання.

Hyundai Accent

ЛКП та кузовне залізо тонкі та м’які. Салон просторий тільки спереду, багажник символічний. ֍ Просвіт при завантаженні становить близько 135 мм. ֍ Усі нерівності чути в салоні.

Hyundai Accent

Базовий 1.0 (69 к.с.) – трициліндровий, але і 1.25 (85 к.с.) з нормальним числом циліндрів також шумний і докучає вібраціями. Заявлений заводом ресурс 200 тисяч км вважають заниженим – обидва агрегати здатні на 300-350 тисяч. Але бояться перегрівів і вимагають регулярного догляду, в тому числі промивання радіаторів і очищення паливної системи. А покажчика температури двигуна немає. Натомість є гідрокомпенсатори.

KIA Picanto
Навіть по фото ясно, що прилаштувати коліна непросто, а сісти втрьох – певна проблема, хоча три підголів’я.

Обидва мотори – з ланцюговим приводом ГРМ. Скарги на низький ресурс ланцюга були, але в більшості вони служать 200 тисяч км. Обом двигунам приписаний А‑95, і 92‑й дійсно краще не лити, тим більше літній машині.

З віком неминучі різні течі, які зазвичай стартують після 100 тисяч км. Можливі пробої високовольтних дротів. Будь-яких важких хвороб не виявлено, а випадки задир на 1.25 пов’язані з недбалою експлуатацією. Взимку двигуни все-таки краще прогрівати, хоча б пару хвилин. І заміна олії – строго за заводським розкладом.

Hyundai Accent

Двигун 1.0 поєднується тільки з механікою M5EF2. Вона погано переносить буксування, на деяких примірниках підшипники починали гудіти при 100–120 тисячах км, також може заклинити диференціал. Ресурс, з усім тим, перевищує 200 тисяч.

kia-picanto
За ті ж гроші

Дві третини машин на вторичці – 1.25 з чотириступеневим гідроавтоматом A4CF0. У нього величезний запас міцності за «залізом», але примхлива електрика. Не дуже живучи проводка соленоїдів, датчики частоти обертання валів і температури, що в результаті призводить до підгоряння масла і ремонту гідротрансформатора. Соленоїди самі по собі служать 5–8 років, але заміна їх порівняно недорога. Брудна олія швидко вбиває фрикціони. Попри все це, сервісмени відносять коробку до числа невбиваних.

Hyundai Accent

Підвіска жорстка і короткохідна, але особливих турбот не доставляє. Стійки та втулки стабілізатора можуть здатися до 40–50 тисяч км, сайлент-блоки та кульові витримують 80—100 тисяч. До цього ж кордону нерідко втрачають властивості амортизатори – частіше задні. До кермового управління питань немає. Недостатній ресурс опор двигуна і коробки передач. Швидко зношуються гальмівні колодки та диски.

Крихітні акумулятори взимку при довгих простоях розряджаються, що викликає проблеми з пуском. На вторинному заводі багато машин 7–10 років з пробігами 30–50 тисяч км: вони жили в режимі коротких поїздок містом, що неминуче позначиться на стані основних агрегатів, які не встигали прогрітися до робочих температур.

EURO_NCAP

2006 **** – водій/пасажир ****, дитина ***, пішохід ***

 

Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Picanto 1.25 АКП

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Це спрацює: експерти розповіли, як побороти запотівання скла в автомобілі

Вживаний Ford Kuga: чи варто обирати турбований двигун та повний привід

Більше не потрібен: автомобіль, який назавжди залишає Європу

Додати коментар