Дешевше, ніж здається: ТОП-8 найдоступніших компактних кросоверів

0
3063
RENAULT SANDERO STEPWAY

Кросоверів компактного B-класу розплодилося так багато, що заради них уже можна робити окремий журнал. Шукаєте авто в цьому модному сегменті, ще й подешевше? Ми допоможемо!

Автор Олег Єрмоленко, фото виробників та Сергія Торгалова

CHERY TIGGO 2

CHERY TIGGO 2Китайський псевдокросовер веде свою історію від хетчбека Chery Bonus, який у нас випускався під назвою ЗАЗ Форца. Простий Tiggo 2 має мінімум відмінностей від Форци. Оновлена версія Tiggo 2 Pro помітно ушляхетнена і у зовнішності, і в інтер’єрі, але й ціни на цю модифікацію стартують від 381 694 гривень.

Звичайний Tiggo 2 пропонується тільки з механічною п’ятиступкою, у Tiggo 2 Pro на вибір є і варіатор. Від найдешевшого в сегменті автомобіля не чекайте якихось модних новацій і взагалі переваг у комфорті та їздовому задоволенні: Tiggo 2 галасливий, вібронавантажений і простацький. Версія Pro помітно додала лоску – у неї вже є нормальна медіасистема, оздоблення та шумоізоляція теж кращі.

LADA XRAY

lada_xray_crossLADA XRAYЦе високий передньопривідний хетч-бек на платформі Lada Vesta з доробками та деякими вузлами Renault. Стартова комплектація у Лади дуже простенька – навіть задні склопідйомники ручні, що зараз вже зовсім дивно. Далі – багатше оснащення, проте в усіх трьох версіях у машин з 1,6-літровим двигуном одна-єдина подушка безпеки.

Варіанти з двигуном 1,8 л завжди комплектуються двома передніми подушками. У топ-версії – датчики дощу та світла, клімат-контроль, підігрів передніх сидінь і навіть вітрового скла, медіасистема з камерою заднього огляду. Але й просять за такий Xray вже щонайменше 413 тисяч. У 1,8-літрових автівок у топі є також підігрів заднього сидіння та керма, але ціна повністю «упакованої» Лади вже наблизиться до півмільйона.

JAC JS2

JAC-JS2JAC-JS2Компактний передньопривідний кросовер родом із Піднебесної нещодавно був оновлений – це позначилося у додаванні літери J до індексу моделі. Рестайлінг пройшовся по колу кузова: тут нова оптика і бампери, більша решітка радіатора, новий дизайн легкосплавних коліс. Салон покращено оздоблювальними матеріалами, а на консолі з’явився 9-дюймовий (!) дисплей медіасистеми з пристойним сучасним функціоналом. Техніка залишилася та ж сама: бензиновий мотор у парі або з механікою, або з варіатором.

У топі JS2 з варіатором коштує трохи дешевше, ніж Lada Xray з 1,8-літровим мотором та механікою. Щоправда, у Джака немає жодних «теплих» опцій: передні крісла – і ті без підігріву, хоча й оббиті екошкірою.

RENAULT SANDERO STEPWAY

RENAULT SANDERO STEPWAYRENAULT SANDERO STEPWAYКрос-версія хетчбека Sandero – єдиний автомобіль у нашій добірці, доступний із дизельним мотором. Напевно, найближчим часом ця модифікація буде найкраще продаватися, адже бензинові версії залишили конвеєр у вересні.

Sandero відомий своєю міцною і комфортною підвіскою, досить просторим за мірками класу салоном та пристойною комплектацією. Крім того, розцінки на регламентне ТО у цієї моделі одні з найпривабливіших у сегменті.

Шкода, що за всі роки виробництва Sandero Stepway так і не отримав повноцінної автоматичної трансмісії: альтернативою механіці може бути тільки вона ж сама, але з роботизованим управлінням.

KIA RIO X

kia_rio_xkia_rio_xKia Rio X пішов шляхом Степвея: це теж піднята версія хетчбека з нефарбованим обвісом по колу кузова. У нас таке люблять: і у Renault, і у Kia ці варіанти стали популярнішими за прості хетчі.

Rio X знайде чим потішити. У звичайного хетчбека Rio кліренс 160 мм – чималий, однак у Rio Х він на 35 мм більший. На вибір є два двигуни різної потужності, і обидва пропонуються з непоганим шестиступеневим гідроавтоматом (версій з механікою у продажу тимчасово немає). Комплектацій чотири: від порівняно простої до дуже багатої.

У топі є дистанційний запуск двигуна, підігрів вітрового скла та всіх сидінь, прекрасна медіасистема з 8-дюймовим дисплеєм. А кермо вміє бути теплим навіть у стартовій версії.
До речі, віднедавна у продажу з’явилися автівки із заводським газобалонним обладнанням: вони на 22 тисячі гривень дорожчі.

ŠKODA KAMIQ

skoda_kamiqskoda_kamiqЧеська машина, як не дивно, змогла увійти до нашої добірки найдоступніших компактних кросоверів і навіть посіла не останній щабель. Втім, це завдяки досить номінальній комплектації для фліт-парків і таксі: у всіх сенсах вічний 110-сильний мотор 1.6MPI у парі з п’ятиступеневою механікою – дешево і сердито.

Хороші комплектації Каміка, особливо зі 150-сильним двигуном, обійдуться набагато дорожче: з механікою – від 650 тисяч, з роботом DSG – майже від 700. А пакетами опцій модель легко нафарширувати до ціни пристойно оснащеного Карока. Напевно, саме цим і можна пояснити вибір більшості покупців на користь останнього: за більш-менш однакові гроші приємніше отримати більшу машину.

Зате якщо порівнювати Kamiq з Фабією, то він набагато краще пристосований до наших реалій. Один тільки кліренс 188 мм – дуже непогано!

NISSAN JUKE

NISSAN JUKENISSAN JUKEНовий Juke став просторим і отримав чудове оздоблення з якісними матеріалами та великою кількістю алькантари. Але двигун поки що лише один – літровий трициліндровий. У Джука теж стартова ціна є чисто номінальною: це вартість порожньої машини з механічною коробкою – попит на такі мінімальний. Версії з варіатором на 99 тисяч дорожчі.

Автомобіль отримав сучасну медіасистему з добре продуманим управлінням. У дорогих комплектаціях є розкішна аудіопідготовка з міні-динаміками, вбудованими по обидва боки підголівників – звучить все це не гірше, ніж у концертному залі.

Наполегливо радимо вибирати версії на 17-дюймових колесах: топові 19-дюймові, безперечно, ефектні, але на них Juke знайде на асфальті кожну дрібну тріщину та болісно передасть її на спини водія з пасажирами.

HYUNDAI VENUE

hyundai_venuehyundai_venueОшатна і помітна новинка минулого літа замінила у модельному ряду Крету, не найпопулярнішу через високу вартість. Venue виявився дешевшим, і це позначилося на попиті: модель вже стала звичною на дорогах.

Двигун без альтернатив: лише бензиновий 1,6 потужністю 123 к.с. – той самий, до речі, що у Крети та Rio X. Відповідно, і коробки передач ті ж самі: автомат на 28 тисяч гривень дорожчий за механіку.

Вже в базі у Venue пристойний набір безпеки, але решта оснащення скромне: на відміну від Rio, немає жодних підігрівів, медіасистема зі смішним 3,8-дюймовим монохромним екраном. Як завжди, весь лоск дістався топ-версії. Серед іншого тут є варіанти з двоколірним забарвленням кузова: дах, дзеркала та молдинги дверей мають контрастні основному тону кольори.

ЗА РУЛЕМ № 02 2022

Полный привод – недорого: ТОП-8 самых доступных моделей

Премиальный кроссовер за полмиллиона гривен: брать или нет, советы эксперта

Если очень надо: с какими неисправностями можно ездить, а с какими – нельзя

Попередня статтяИз-за геополитического кризиса: производство на АвтоВАЗе может остановиться
Наступна статтяВажливо! У Києві міняється комендантська година

Додати коментар