Незвичайний повний привід та торсіонна підвіска: чи варто купувати Mercedes ML першого покоління

0
472
Mercedes ML (W163)
-->

Позашляховик M-класу від німецької автомобільної марки Mercedes-Benz дебютував наприкінці 1990-х і випускався до 2006 року.

Перший Mercedes ML (W163) – це своєрідний гібрид рамного позашляховика та легкового авто. Машина відрізняється незалежними підвісками, спереду замість пружин використовуються торсіони. Є також постійний повний привід із трьома диференціалами (!)  та навіть знижувальна передача.

Mercedes ML (W163)При цьому це типовий комфортний Мерседес з плавним ходом, містким салоном та величезним багажником. На жаль, рульова колонка регулюється лише по висоті.

Загалом машина здатна без особливих проблем прослужити десятки років. Але чи варто придбати цю модель зараз і чого від нього чекати? Одним зі слабких місць кросовера є корозія кузова, особливо це стосується машин вироблених в США. Тому потрібно приділити особливу увагу колісним аркам, порогам та нижнім крайкам дверей.

Mercedes ML (W163)Рекомендується віддавати перевагу рестайлінгової моделі, у якої рефлекторні фари замінені на лінзи. Згодом починає підклинювати замок багажних дверей, тому є сенс періодично розбирати його та добре змащувати.

Електроніка першого ML досить надійна, проте при купівлі слід звернути увагу на працездатність основних функцій. Ще одна вікова проблема, характерна для цього кросовера – це люфт педалі акселератора.

Mercedes ML (W163)Базовий двигун першого ML – 4-циліндровий агрегат M111 потужністю 150 кінських сил, який працює у парі з “механікою”. Це дуже надійний двигун, здатний пройти півмільйона кілометрів. Інші мотори – атмосферники V6 і V8 об’ємом від 3,2 до 5,0 літрів та потужністю від 218 до 292 “конячок”.

Якщо цікавить економічний і варіант – найпоширенішою є версія зі 163-сильним турбодизелем, який відрізняється високою надійністю. Він без особливих проблем здатний пройти понад 300 тисяч кілометрів. Гідною надійністю відрізняється також 5-діапазонний “автомат”.

Mercedes ML (W163)Як і у більшості “вікових” машин, періодично доведеться заміняти найбільш уразливі компоненти, наприклад, ущільнювачі дверей. Фірмові запчастини Mercedes досить дорогі, але на ринку є достатня кількість неоригінальних “замінників”, насамперед китайських.

Якщо ви все ж таки вирішите купити Mercedes ML першого покоління, то вибирайте конкретний екземпляр прискіпливо. Так ви уникнете великих витрат на ремонт цього в цілому надійного автомобіля.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Позашляховик Mercedes-Benz G500 попрощався з двигуном V8. Що буде далі?

Бюргер Кінг: на що був здатен справжній Мерседес

Новий універсал Mercedes-Benz E-Class виявився привабливішим за седан

Додати коментар