Позашляховик M-класу від німецької автомобільної марки Mercedes-Benz дебютував наприкінці 1990-х і випускався до 2006 року.
Перший Mercedes ML (W163) – це своєрідний гібрид рамного позашляховика та легкового авто. Машина відрізняється незалежними підвісками, спереду замість пружин використовуються торсіони. Є також постійний повний привід із трьома диференціалами (!) та навіть знижувальна передача.
Загалом машина здатна без особливих проблем прослужити десятки років. Але чи варто придбати цю модель зараз і чого від нього чекати? Одним зі слабких місць кросовера є корозія кузова, особливо це стосується машин вироблених в США. Тому потрібно приділити особливу увагу колісним аркам, порогам та нижнім крайкам дверей.
Електроніка першого ML досить надійна, проте при купівлі слід звернути увагу на працездатність основних функцій. Ще одна вікова проблема, характерна для цього кросовера – це люфт педалі акселератора.
Якщо цікавить економічний і варіант – найпоширенішою є версія зі 163-сильним турбодизелем, який відрізняється високою надійністю. Він без особливих проблем здатний пройти понад 300 тисяч кілометрів. Гідною надійністю відрізняється також 5-діапазонний “автомат”.
Якщо ви все ж таки вирішите купити Mercedes ML першого покоління, то вибирайте конкретний екземпляр прискіпливо. Так ви уникнете великих витрат на ремонт цього в цілому надійного автомобіля.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Позашляховик Mercedes-Benz G500 попрощався з двигуном V8. Що буде далі?
Новий універсал Mercedes-Benz E-Class виявився привабливішим за седан