Помітна економія на дрібницях, тісний задній ряд, зате мотор підносить приємний сюрприз.
При заявленому ресурсі 180 000 км справно служать набагато довше, якщо їх не «крутити» і епізодично промивати дросельну заслінку. Загальний недолік – схильність до перегріву через забитого пухом і брудом радіатора. Ланцюг ГРМ розрахований на «весь термін», але може почати розтягуватися після 100 тисяч.
Заїжджені мотори страждають на течію масла з-під клапанної кришки та через сальники колінвала. Зважте на це при виборі підтриманого автомобіля: якщо при оголошеному невеликому пробігу виявиться текти, щось тут не так. У мотора 1.4 недовговічний нейтралізатор: бували випадки його виходу з ладу на 50 000–70 000 км.
Після рестайлінгу мотори 1.6 стали оснащувати шестиступеневою механікою та автоматом. Жодних особливих нарікань до них також немає. Головне – не забути міняти масло кожні 50 000-60 000 км: це продовжить життя і механічної коробки, і автоматичної.
Машини першого року випуску погано трималися на дорогах з нерівним асфальтом на швидкості від 100 км/год; надалі задню підвіску модернізували, але нервове «нишпорення» при 120-130 км/год залишилося.
Низький ресурс рульової рейки та помпи гідропідсилювача. Слабке місце в підвісці – ступичні підшипники, виходять з ладу при пробігу 15 000-30 000 км. Для холодних зим недостатня потужність системи опалення та вентиляції – салон пітніє, до задніх сидінь тепло доходить важко. Шуми та вібрації при їзді на задній передачі (на машинах до 2012 року); при скаргах дилери проводили заміну зчеплення, хоча проблема частково криється у відсутності синхронізатора.
Уникайте Акцентів, які працювали в таксі!
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: седан 1.6 АКП
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Вживаний Ford Kuga: чи варто обирати турбований двигун та повний привід
Якщо дуже треба: з якими несправностями можна їздити, а з якими – ні