Не кожен ребрендинг виявляється корисним. Схоже, дизайнери корейського бренду KIA цього разу добряче перемудрили.
У 2021 році компанія Kia запустила свій новий логотип, але, схоже, багатьох споживачів спантеличив новий дизайн. Бренд вирішив відмовитися від овальної окантовки, а також змінив шрифт і позбавився інтервалу між літерами, що зробило поєднання “IA” схожим на “N”.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Як повідомляє автомобільний портал Carscoops, багато автолюбителів почали цікавитися, що це за новий автовиробник – КN? Згідно зі статистикою близько 30 тисяч запитів щомісяця у пошуковій системі Google пов’язані зі спробою це зрозуміти. Люди намагаються знайти модельний ряд, з’ясувати ціни, дізнатися, чи то електричні версії машин.
У Сполучених Штатів, Австралії, Канаді та Великій Британії здійснюють такі пошукові запити, як “позашляховик KN”, “ціна автомобіля марки KN” та ін. В інших країнах шукають також: “що таке марка автомобіля KN”, “автомобіль KN Carnival”, “що таке KN” і “автомобіль KN Telluride”.
Заради справедливості варто відзначити, що автомобілі справжньої Kia гуглять набагато частіше – близько 2 млн запитів щомісяця.
За 11 мільйонів: Вєрка Сердючка продала Rolls-Royce Фредді Мерк’юрі