На відміну від епохи динозаврів, в автомобільному світі спритні міські автівки програють боротьбу за життя більшим кросоверам.
Вже найближчої п’ятниці, 7 липня, назавжди залишить конвеєр симпатичний хетчбек Ford Fiesta – 47-річна історія популярної моделі добігла кінця. Останні два екземпляри автівки вирушать до музею історичних машин Великобританії та міжнародного парку Ford на заводі в Кельні, Німеччина.
Головна причина відставки хетчбека – необхідність звільнити місце для випуску “зеленого” кросовера Explorer, який був розсекречений у березні поточного року. Цікаво, що автівка з майже півстолітньою історією поступилася місцем моделі Ford на сторонній платформі Volkswagen MEB – її найближчим родичем є кросовер Volkswagen ID.4.
Новинку запропонують з двома варіантами тяглових батарей: місткістю 55 кВт-год та 82 кВт-год. У початковій версії запас ходу на одній зарядці становить 350 км, у середнього варіанта показник є найвищим – 540 км, тоді як у повнопривідного SUV він дорівнює 490 км.
Силових агрегатів також три: електродвигуни потужністю 170 та 286 кінських сил, а також двомоторна установка, сукупна віддача якої становить 340 “конячок”.
До 2030 року європейська лінійка Ford складатиметься лише з електромобілів, тому традиційні моделі одна за одною підуть у відставку. Легкові Focus та Mondeo залишилися тільки в Китаї, а на Північноамериканському ринку царюють високомаржинальні пікапи, позашляховики, кросовери та культовий Mustang.
Найдешевший Ford у Європі: представлено новий Tourneo Courier
Незвична новітність, звичайна надійність: тест-драйв нового Suzuki S-Cross