Не кожен ребрендинг виявляється корисним. Схоже, дизайнери корейського бренду KIA цього разу добряче перемудрили.
У 2021 році компанія Kia запустила свій новий логотип, але, схоже, багатьох споживачів спантеличив новий дизайн. Бренд вирішив відмовитися від овальної окантовки, а також змінив шрифт і позбавився інтервалу між літерами, що зробило поєднання “IA” схожим на “N”.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Як повідомляє автомобільний портал Carscoops, багато автолюбителів почали цікавитися, що це за новий автовиробник – КN? Згідно зі статистикою близько 30 тисяч запитів щомісяця у пошуковій системі Google пов’язані зі спробою це зрозуміти. Люди намагаються знайти модельний ряд, з’ясувати ціни, дізнатися, чи то електричні версії машин.
Заради справедливості варто відзначити, що автомобілі справжньої Kia гуглять набагато частіше – близько 2 млн запитів щомісяця.
За 11 мільйонів: Вєрка Сердючка продала Rolls-Royce Фредді Мерк’юрі