Інтернетом часто курсують чутки про таємничі автомобілі сховані десятки років тому, які відтоді ніхто не бачив. Але історія про рідкісний Duesenberg 1931 року випуску, що був одним з найшвидших і найбажаніших автомобілів своєї епохи, виявилося правдивою.
Відносно невелика кількість виготовлених Duesenberg та їх значення в історії автомобілебудування зробили їх цінними предметами колекціонування. Відреставровані екземпляри зазвичай продаються за семизначну суму на аукціоні та отримують призи на конкурсах.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
З 481 виготовлених шасі Model J це один з лише 25 кабріолетів Murphy із так званим “зникаючим” верхом. Завдяки прогресивному на той час 8-цилиндровому двигуну із верхньою камерою модель була однією з найшвидших автомобілів своєї епохи – вона могла прискоритися до 88 миль/год (142 км/год) на другій передачі.
Однак падіння продажів розкішних автомобілів, викликане Великою депресією, вирішило долю компанії – виробництво автівок повністю припинилося у 1937 році.
Кілька місяців одному із поціновувачів автомобільного ретро зателефонувала жінка і завила, що має дуже стару машину – тато поставив її в гараж у 1967 році та з того часу за 56 років автомобіль ніколи не виїжджав. Виявилося, гараж був настільки малим, що навіть не зачинялися двері – тому довелося зняти задній бампер, щоб їх закрити.
Але усередині дійсно виявився Duesenberg Model J 1931 року з кузовом Murphy. Було зроблено лише 25 таких машин, і вони буквально є одними з найбажаніших класичних автомобілів, які коли-небудь створювали! Враховуючи статус автомобіля, планується поки що виставити його таким, яким він є – з повним відновленням якості за конкурсом у майбутньому.
Спадщина Полуботка: унікальний спорткар 30-х років від українського дизайнера
Перший легковий Мітсубіші: японський «Запорожець» Mitsubishi 500
Дивіться, що відбувається у двигуні, коли водій тисне на газ