Кумедно, але найпопулярнішим в Америці та Китаї бізнес-седаном Toyota нехтують ті, хто має любити його в першу чергу.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Нагадаємо, що з моменту дебюту моделі в 1980 році по всьому світу розійшлося понад 21 мільйонів одиниць Toyota Camry (13 млн у США). Седан виробляється на заводах в Китаї, США та Японії й продається у більш ніж 100 країнах. Як і Corolla, Camry є глобальною стратегічною моделлю Toyota. Ії назва походить від японського слова “корона”.
Це в першу чергу Сполучені Штати, де Camry була найбільш продаваним легковиком протягом 15 років поспіль до 2016 року. У 2017-му першу позицію у седана відібрав Toyota RAV4, оскільки в останні роки сегмент кросоверів набуває все більшої популярності.
Цікаво, що ціни на Camry в Японії досить помірні, як для флагманської моделі – від 3,49 млн єн ($26 400). Чому її японці так не люблять?
За жодні гроші: у Великій Британії 4 місяці не можуть продати останню Ниву