Найбільший французький автовиробник відповідає на важливіші питання українських клієнтів.
Вторгнення російських агресорів в Україну призвело до масштабних змін, у тому числі у роботі автовиробників. На прикладі компанії Renault ми бачимо, що багато питань вирішується тепер індивідуально.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
На даний час продажі нових авто відбуваються в рамках наявних ресурсів. Через початок війни в Україні, багато замовлень на виробництво автомобілів було скасовано, проте кожен випадок – індивідуальний, тому звертайтеся за подробицями до дилера, у якого оформляли замовлення, або на службу підтримки за телефоном 0 800 500 351. Графік роботи та контакти працюючих дилерських центрів Renault регулярно оновлюються – їх можна знайти на сайті https://bit.ly/3utrovW. На жаль замовлення нових автомобілів поки що неможливе, але компанія працює над відновленням постачання автомобілів.
Крім того, наявний парк автомобілів марки потребує обслуговування і ремонту. СТО працюють в залежності від регіону, графік роботи та контакти можна знайти за посиланням, або зателефонувавши на Службу підтримки. ТО проводиться за попереднім записом. Більшість запасних частин для виконання технічного обслуговування авто Renault є на складах дилерів, що працюють, а також налагоджене їх постачання з Європи.
Нарешті, що робити власникам автомобілів Renault, які через бойові дії були змушені виїхати за межі України? Згідно з існуючою процедури Renault всі гарантійні автомобілі, які тимчасово знаходяться в країнах ЄС мають право на гарантійне обслуговування у будь-якій країні Євросоюзу.