Флагманський кросовер від румунського бренду Renault Group базуватиметься на тій самій платформі CMF, що Nissan X-Trail та Renault Austral. Але з самого початку розробляється з упором на доступність.
Подробиці відносно нової моделі оприлюднило видання Autocar. Dacia Bigster — це один із трійки нових автомобілів, які розширять присутність румунської марки в критично важливому сегменті кросоверів. Але при цьому коштуватиме суттєво дешевше за своїх конкурентів на кшталт Peugeot 5008 і Skoda Kodiaq. Адже доступність є основною перевагою румунського бренду.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Це формула, яку Dacia вже застосувала з великим успіхом у своїх останніх моделях. У 2022 році глобальні продажі румунського автовиробника зросли до 573 800 автівок (+6,8%) , що робить його третім найбільш продаваним брендом серед приватних клієнтів у Європі.
Bigster довжиною близько 4,6 метра збереже дизайн передсерійного концепт-кара і базуватиметься на тій самій платформі CMF, що і його подібні за розміром побратими Renault Group Nissan X-Trail і Renault Austral.
Подібно до того, як Sandero та Duster є одними з найдоступніших моделей у своїх ринкових сегментах, Bigster також намагатиметься захопити значну частку ринку. Раніше Dacia припустила, що ціна Bigster відповідатиме очікуванням споживачів від нижчого сегмента, натякаючи лише на невелику надбавку над Duster.
Флагманський кросовер від румунського бренду Renault Group дебютує на початку 2025 року. Відразу після Bigster Dacia представить це дві нові моделі відразу. Ймовірним це будуть універсал на базі Sandero, який стане наступником старого Logan MCV, а також кросовер в дусі Nissan Juke.