Від суперміні до позашляховиків – складено антирейтинг найгірших нових автомобілів, що пропонуються на ринку у 2023 році.
Видання Car Expert оприлюднило список найгірших нових авто, що продаються у 2023 році. Й, хоча йдеться про ринок Великобританії, українському автомобілісту це теж може бути корисним – більшість цих моделей нам знайомі.
Зібравши понад 15 000 оглядів нових автомобілів із 35 різних засобів масової інформації, рейтинговий індекс експертів тепер включає понад 500 різних автомобілів. Усі ці автомобілі доступні для продажу у 2023 році, хоча деякі будуть вилучені або замінені до кінця року.
10 місце: Subaru XV (47%)
Позашляховик Subaru XV другого покоління, який продається з 2017 року, не отримав особливої прихильності в автомобільних журналістів. Це дійсно якісний та потужний позашляховик. Але якщо ви рідко з’їжджаєте з асфальту, інші варіанти в цьому сегменті є більш практичними, дешевшими для покупки та експлуатації.
9 місце: Jeep Renegade (47%)
Jeep Renegade – унікальний вибір у класі малих позашляховиків, він пропонує позашляхові рішення, з якими не може впоратися жоден інший автомобіль у цьому секторі. Він також повинен бути досить дешевим для щоденної їзди, але крім цього, рецензенти не знаходять нічого, що можна похвалити. Його салон подекуди дешевий і тісний ззаду, круїзи по автомагістралі створюють багато шуму від вітру, а тризірковий рейтинг безпеки Euro NCAP нижчий, ніж у конкурентів.
8 місце: SsangYong Rexton (46%)
Міцний SsangYong Rexton другого покоління, є суттєвим покращенням у порівнянні зі своїм попередником, пропонуючи величезний семимісний салон з елітним оздобленням. Але більшість покупців не надто турбує прохідність. Якщо ви шукаєте позашляховик для доріг, з керованістю, як в автомобіля, і високою ефективністю, тоді Rexton не для вас.
7 місце: BMW XM (44%)
Потужний позашляховик BMW у нижній десятці? Вам краще в це повірити. Дорогий BMW XM є найпотужнішим автомобілем, коли-небудь виробленим знаменитим підрозділом BMW “M”, і окрім його розбіжного зовнішнього дизайну, рецензенти однозначно сходяться на думці, що інженери BMW промахнулися. Позашляховик піддався критиці за його жорстку їзду, нерішучу автоматичну коробку передач і дуже погану економію пального, що ще більше розчаровує, якщо взяти до уваги його захмарну ціну.
6 місце: Fiat Panda (43%)
Час Fiat Panda нинішнього покоління, що продається з 2012 року і з того часу рідко оновлюється, давно минув. Це одна з найстаріших моделей у цьому списку, яка значно відстає від нових автомобілів у своєму класі. Це підтверджується його жахливим рейтингом безпеки Euro NCAP з нульовими зірками.
5 місце: Fiat Tipo (42%)
На користь одного Fiat в бюджетному сегменті сімейних хетчбеків відзначають ціну, просторий салон і добрий рівень стандартного обладнання. Однак низька вартість Tipo спричинила компроміси в інших сферах. Рецензенти вважають його нудним для керування, а двигун не дуже ефективний, що підвищує експлуатаційні витрати в довгостроковій перспективі. Він також має рейтинг безпеки Euro NCAP всього у три зірки.
4 місце: Abarth 695 (40%)
Хот-хетч Abarth 695 є кращою бензиновою моделлю в асортименті бренду, орієнтованому на продуктивність. Його спортивний стиль і ексклюзивні серії пропонують захопливі враження від водіння, які набагато перевершують скромне походження Fiat 500. Але практичність низька – ви можете отримати стільки ж задоволення в більш комфортабельній Ford Fiesta ST, яка суттєво дешевша.
3 місце: MG 3 (40%)
Останнім часом компанія MG досягла значних успіхів, відмітимо зокрема високо оцінений електричний хетчбек MG 4. Але MG 3 застарілий – запущений у 2014 році та оновлений у 2019 році, він отримав досить негативні відгуки протягом усього терміну служби. Спочатку він показав певні перспективи як бюджетна альтернатива в класі суперміні. Але це було до появи останньої Dacia Sandero, яка є кращим автомобілем у всіх аспектах за трохи нижчою ціною.
2 місце: MG ZS (39%)
Однією з унікальних переваг MG ZS є його семирічна гарантія на новий автомобіль, і цей бюджетний позашляховик дійсно пропонує чудове співвідношення ціни та якості. Однак Dacia знову перевершила MG, оскільки Dacia Duster є кращим вибором, ніж MG ZS – до того ж за нижчу ціну.
1 місце: Ford EcoSport (38%)
Ford EcoSport наразі є найнижчою моделлю в цьому експертному рейтинговому індексі. Маленький кросовер, який нещодавно зняли з виробництва, був погано сприйнятий британськими автомобільними ЗМІ з моменту його запуску у 2013 році, оскільки був нестандартним майже в усіх сенсах. Він зіткнувся з дуже жорсткою конкуренцією з боку позашляховиків за співвідношенням ціни та якості. А поява у 2020 році Ford Puma такого ж розміру, але значно кращого, зробила недоліки EcoSport ще більш очевидними. Єдиним справжнім сюрпризом є те, що минуло ще три роки, перш ніж EcoSport пішов на пенсію.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Названо ТОП-10 автомобілів, які найбільше розчарували своїх власників