Компактний електричний кросовер Mazda MX-30 вже має роторний мотор як подовжувач запасу ходу, але наразі мова йде про класичний двигун.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
З моменту “загибелі” купе Mazda RX-8 у 2012 році чутки про повернення роторної моделі здавалося будуть нескінченними. Але зараз справа зрушилася з місця. Повідомляється, що культова модель MX-5 Miata отримає класичний роторний двигун. Новинку побудують на базі концепту Iconic-SP, який був дуже добре сприйнятий автомобільною спільнотою.
“Цей концепт — не просто один із тих порожніх шоу-карів. Він був розроблений зі справжнім наміром перетворити його на серійну модель у не дуже далекому майбутньому”, – наголосив генеральний менеджер Mazda з дизайну Масаші Накаяма.
У лютому 2024-го компанія відновила роботу команди з розробки роторних двигунів, яка була бездіяльною протягом кількох років. Де неї увійдуть 30 інженерів та конструкторів. Заявлена потужність концепту становить 365 кінських сил. І для того, щоб автомобіль був легким і ефективним одночасно, якнайкраще підходить саме роторний двигун.
Але є цікавий нюанс – роторний двигун здатен працювати не тільки на традиційному паливі. Mazda має десятиліття досвіду роботи роторних двигунів на водні. У 2009 році на воднево-бензиновому пальному вже їздила RX-8. З того часу автовиробник експериментує з водневими роторними гібридними силовими агрегатами, встановивши їх в модель для японського ринку, який тут продається як Mazda 5.
Водень, попри його очевидні недоліки, не має шкідливих викидів. На це натякає й заява про те, що майбутня модель спалюватиме “вуглецево-нейтральне паливо”.
Дешевше ніж очікувалось: стартували продажі наступника Mazda6
Стартують продажі нового кросовера Mazda з технікою Toyota: оголошено ціни