На це прозоро натякає нова Угода між Geely та Renault.
Як повідомляє прес-служба Renault. Днями було оголошено про черговий розділ стратегії Renaulution – плани на кілька наступних років, та ключові партнерства групи Renault з іншими світовими брендами.
Першим кроком стало підписання угоди між концерном Geely і Групою Renault про створення спільної компанії з виробництва двигунів. Відповідно до рамкової угоди Geely та Група Renault отримають пакети акцій нової компанії у пропорції 50-50.
До промислової бази нової компанії увійдуть 5 науково-дослідних центрів, 17 заводів з виробництва силових установок на 3 континентах із загальним штатом у близько 19 000 робітників. Сумарний річний об’єм виробництва складатиме понад 5 мільйонів одиниць ДВЗ, гібридних та плагін-гібридних двигунів і трансмісій, що надходитимуть у понад 130 країн та регіонів світу.
Спільний портфель продукції нової компанії і регіональна присутність могли б задовольнити потреби 80% світового ринку двигунів внутрішнього згоряння. Тобто 4 з кожних 5 автомобілів їздитимуть з китайсько-французькими моторами. На початку своєї діяльності нова компанія забезпечуватиме продукцією чисельних промислових клієнтів, таких, зокрема, як Renault, Dacia, Geely Auto, Volvo Cars, Lynk & Co, Proton, а також Nissan і Mitsubishi Motors Company.
Схоже, що автогіганту Geely Auto вже замало шведського Volvo і він взялися ще й за французів. До того ж нещодавно Geely офіційно оголосив про вихід на європейський ринок у першій половині 2023 року.
Спочатку кросовер: Geely увірвався до Європи завдяки Угорщині
Розміром із Таврію: представлено електромобіль ціною $10 тисяч