Модернова платформа, але класична рама: представлено новий Lexus GX

0
860
Lexus GX
-->

Позашляховик Lexus GX нового покоління розроблено з нуля. Окрім потужного і динамічного зовнішнього вигляду модель отримала найсучасніші технології та новий потужніший двигун.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

З моменту запуску у 1989 році Lexus постійно впроваджував інновації, розширюючи межі технологій та дизайну. Нове покоління GX – прояв новаторського духу бренду, преміальна повнопривідна модель з автентичними позашляховими можливостями.

Lexus GXКоманда розробників сфокусувалася на створенні дизайну GX, що відтворює ходові характеристики позашляховика. Це помітно у зміщених назад передніх стійках, розширених крилах і низькій лінії вікон. Ефект, якого прагнула досягнути команда, — це створення автомобіля, що наче вирізаний із суцільного шматка металу.

Низьке положення середньої частини капота гарантує, що водій може добре бачити передні кути для впевненого маневрування. Завдяки коротшому передньому звису GX має кращий кут прохідності для подолання крутих схилів. Радіаторна решітка і фари розміщені якнайвище, щоб уникнути зіткнення з перешкодами під час руху бездоріжжям. Водночас канали охолодження радіатора також розташовані вище, щоб гарантувати кращу ефективність.

Lexus GXУ задній частині автомобіля знаходиться фірмова L-подібна світлова панель Lexus із високо розташованими ліхтарями, тому GX легко розпізнати під час руху бездоріжжям у колоні. Загалом новий GX став довшим і ширшим за поточне покоління. Автомобіль має довшу колісну базу, однак його загальна висота була зменшена.

У салоні орієнтований на споживача підхід до дизайну Lexus створює простір, де пасажири та водій можуть відчути комфорт і безпеку у будь-якій подорожі. Усі елементи керування та джерела інформації розміщені так, щоб водій легко міг контролювати їх лише незначними рухами рук чи очей. Горизонтальна панель приладів і нижча лінія вікон забезпечують кращу оглядовість навколо, аби добре відчувати положення автомобіля на дорозі. Великий 14-дюймовий сенсорний дисплей дає точний і простий доступ до мультимедійних функцій.

Lexus GXОсобливу увагу в новому автомобілі приділено сидінню водія із конструкцією, яка гарантує кращу підтримку навколо талії та тазу. Підголівник теж сконструйовано таким чином, щоб краще підтримувати хребет і голову, роблячи подорож менш виснажливою. Інтер’єр GX може мати різні конфігурації. Салон можна облаштувати п’ятьма чи шістьма сидіннями, а якщо скласти задні сидіння, в автомобілі можна перевозити гірський велосипед з 29-дюймовими колесами.

Lexus GXНа GX з’явився новий двигун – 3,5-літровий V6 із турбонаддувом. Попри менший об’єм, ніж у 4,6-літрового V8 у поточному поколінні, він забезпечує значно вищі потужність і крутний момент завдяки технологічним та інженерним рішенням. Максимальна потужність становить 354 к.с./260 кВт (порівняно з 296 к.с./218 кВт у V8), а максимальний крутний момент майже на 50% вищий – тепер він становить 650 Нм (порівняно з 438 Нм).

Такий рівень потужності та крутного моменту забезпечує цьому автомобілю найкращі у своєму класі можливості буксирування. Новий GX може тягти причіп масою до 3 500 кг, що є достатнім, наприклад, для буксирування 13-місного човна та трейлера. Двигун працює в парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач Direct Shift, яка замінила 6-ступеневу в поточному поколінні.

Lexus GXНова платформа GA-F і міцна рамна конструкція кузова дають йому можливість справлятися зі складними умовами бездоріжжя і зберігати питомі якості характеру керування Lexus (Lexus Driving Signature) – керованість, комфорт і впевненість у будь-який час.

Передня та задня підвіска оптимізовані для забезпечення стійкості під час руху як дорогами, так і бездоріжжям. У задній частині точне налаштування підвіски знижує відчуття удару під час руху по коліях та вибоїнах, а застосування нових методів посилення з’єднань у конструкції кузова допомагає забезпечувати кращі відчуття від водіння.

Lexus GXКермо з електропідсилювачем налаштоване на плавну реакцію на низьких швидкостях і забезпечує стійкість на високих швидкостях. Точність кермування була покращена завдяки збільшенню жорсткості кузова, чому сприяли такі деталі, як посилені опори радіатора та кермової колонки. Водії також оцінять помітне зниження ударів на кермі під час руху нерівностями та додаткову підтримку в кермуванні, яка забезпечується допоміжними системами Lexus Safety System+ третього покоління.

Overtrail — це нова топова комплектація, орієнтована на якості GX як справжнього позашляховика. З точки зору стилю, оснащення та технологічних особливостей вона максимально збільшує потенціал автомобіля для їзди бездоріжжям і підходить клієнтам, які цінують пригодницький стиль життя. Електронна система кінетичної стабілізації підвіски (E-KDSS), уперше представлена у Lexus, забезпечує додаткову підтримку під час руху дуже нерівною поверхнею завдяки більшим ходам підвіски. Вона також забезпечує збалансованішу роботу під час руху звичайними дорогами, зменшуючи крени кузова.

Продажі Lexus GX нового покоління стартують на початку 2024 року. Також власники нового GX зможуть персоналізувати свої автомобілі завдяки безлічі стильних і функціональних аксесуарів.

Найпопулярніший Lexus: важливі особливості та ціни нового RX

Гібридна Toyota RAV4 проїхала 2000 км на електротязі: як це можливо?

Двигуни від Toyota: розкрито перші подробиці про нову Mazda CX-5

Додати коментар