Дев’яте покоління Volkswagen Passat дебютує цієї осені, але зі спрощеною лінійкою – оскільки цей сімейний автомобіль продаватиметься виключно як універсал.
Про це повідомляє видання Motor1. Новинка стане одним з перших автомобілів під маркою VW, які розроблені на платформі MQB Evo. Passat Variant на 144 мм довший за свого попередника, на 50 мм подовжено й колісну базу – до 2841 міліметра.
Завдяки цьому об’єм багажника збільшився на 40 літрів. При складених сидіннях він збільшиться 140 л порівняно зі старим універсалом Passat – до 1920 літрів. Так само як і оновлений Tiguan, VW має намір продавати новий Passat Variant з DCC Pro, який представляє еволюцію технології адаптивного шасі компанії. Це зменшить вібрацію для підвищення комфорту на нерівних дорогах.
Модель отримала цифрову панель приладів розміром 10,25 дюйма та 12,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи. За додаткову плату останній його діагональ можна збільшити до 15 дюймів. Запропонований також проєкційний дисплей прямо на лобове скло.
Під капот Volkswagen встановить різноманітні агрегати. У гамі зберігатимуться бензинові турбомотори 1.5 TSI та 2.0 TSI, а також турбодизель 2.0 TDI. Гібриди пропонуватимуть комбіновану потужність від 201 к.с. (150 кВт) до 268 к.с. (200 кВт) і запас ходу на електротязі до 120 км.
Світова прем’єра нового Пасату відбудеться у вересні. Згодом до нього приєднається споріднена Skoda Superb 2024 року, але на відміну від німецької, чеська модель продовжить випускати як седан, так і універсал. Обидва автомобілі на базі MQB Evo збиратимуть на заводі у Братиславі (Словаччина).
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Volkswagen Passat святкує ювілей: 50-річна історія успіху і до чого тут Audi