Експерти проаналізували понад 8,9 млн відносно нових машин та з’ясували, які моделі подешевшали більше за інших.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Результати дослідження оприлюднила американська некомерційна організація iSeeCars. Виявилося, що середньостатистичний автомобіль вже після 1 року експлуатації коштує на 8,1 відсотка менше за новий – в абсолютному еквіваленті втрати становлять близько 3,7 тисячі доларів.
У лідерах антирейтингу – європейські преміальні авто. Найневигіднішим для швидкого перепродажу експерти вважають Audi e-tron: за рік електромобіль втрачає в ціні 27,8 відсотка або майже 22,8 тисячі доларів. Далі йдуть Alfa Romeo Stelvio (-26,9%), Mercedes-Benz C-Class (-24,6%) та Audi A4 (-24,3%) – втрати становлять 12-15 тисяч доларів.
Зменшити фінансові втрати можна перепродуючи бестселери авторинку, а на нових та дефіцитних моделях можна навіть заробити. Так, завдяки ажіотажному попиту, пікап Ford Maverick через рік експлуатації можна продати на 4 000 доларів дорожче початкової ціни. А на однорічному позашляховику Mercedes-Benz G-Class можна заробити навіть $8,6 тисячі.
ТОП-20 автомобілів, що втрачають у ціні більше за інших:
- Audi e-tron за рік дешевшає на 27.8%
- Alfa Romeo Stelvio (-26.9%)
- Mercedes-Benz C-Class (-24.6%)
- Audi A4 (-24.3%)
- Nissan Titan (-23.9%)
- Chevrolet Silverado 1500 Limited (-23.1%)
- Infiniti QX80 (-23.0%)
- Nissan Murano (-22.8%)
- Infiniti Q50 (-22.5%)
- Porsche Macan (-22.4%)
- Mercedes-Benz S-Class (-22.2%)
- BMW 7 Series (-22.1%)
- Genesis G70 (-22.0%)
- BMW 2 Series (-22.0%)
- Infiniti QX50 (-21.4%)
- Ford Mustang Mach-E (-21.1%)
- BMW 5 Series (-20.4%)
- Volkswagen ID.4 (-20.4%)
- Jeep Compass (-20.4%)
- Nissan Rogue Sport (-20.4%)
Названо ТОП-10 автомобілів, які найбільше розчарували своїх власників