Перший серійний електрокар японського бренду, кросовер Toyota bZ4X провалив випробування – запас ходу на одному заряді батареї виявився набагато меншим від заявленого.
Підтвердженням цього є результати випробування, про які повідомило данське видання FDM – електрокар не проїхав без підзаряджання навіть половини обіцяної автовиробником відстані. Експерти випробували електрокари в умовах рівномірного руху на швидкості 110 кілометрів на годину з увімкненим обігрівачем салону та при температурі +4 градуси за Цельсієм за бортом.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Таким чином, обидві версії електромобіля не досягли навіть половини того, що обіцяє у брошурі Toyota. Ситуація ускладнюється тим, що у Toyota BZ4X є двійник – кросовер Subaru Solterra. В нього ймовірно є та ж сама проблема.
Навіщо косплеїть Теслу? Toyota показала незвичайний позашляховик
Закип’ятити чайник та обігріти оселю: представлено новий Toyota Prius
Половина чи більше? Скільки енергії втрачають батареї електрокарів у мороз