Компанія Nissan запатентувала таємничий логотип. Він вже зареєстрований Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (WIPO).
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
На новому логотипі, зареєстрованому Всесвітньою організацією інтелектуальної власності, зображено п’ять смуг – це не схоже ні на нинішню емблему Nissan, ні на будь-які її історичні ітерації.
Попри відсутність букв, у новому логотипі все ж таки читається назва бренду: цифра два (дві смужки), написана китайськими символами, звучить як «ні», а три (три смужки) вимовляється як «сан».
Таким чином, новий логотип є числом 23, яке Nissan включив у свою айдентику ще в минулому столітті. Ще в 1986 році спортивне відділення японської компанії Nismo взяло участь у знаменитому марафоні “24 години Ле-Ману” – з прототипом R86V під номером 23. Автомобіль пілотували три пілоти, включаючи колишнього гонщика Формули-1 Агурі Судзукі.
Той же номер носив GT-R в японському чемпіонаті Super GT у 1998, 2003 та 2008 році, Primera на Чемпіонаті Великобританії серед легкових автомобілів, GT-R LM Nismo у перегонах на витривалість 2015 року та інші Nissan.
Зважаючи на цей послужний перелік, цілком логічно припустити, що новий логотип призначений для майбутніх автоспортивних програм Nismo. Тож чекаємо на офіційну заяву Nissan.
Дешево чи дорого: за скільки українцям пропонують новий Nissan X-Trail
Ніякого гібрида! Представлено новий суперкар Nissan GT-R 2023
Майже електрокар: тест-драйв незвичайного Nissan Qashqai E-Power