На автосалоні в Брюсселі компанія Mazda представила перший за 11 років автомобіль із роторним двигуном – останній екземпляр RX-8 зійшов з конвеєра ще у 2012 році.
Щоправда, відроджений роторно-поршневий мотор працює не сам по собі, а у складі гібридної силової установки кросовера Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV. Агрегат використовується як подовжувач ходу електромобіля, заряджаючи акумуляторну батарею місткістю 17,5 кВт-год.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Компактний 830-кубовий роторний мотор на 75 к.с. входить у бензоелектричну установку моделі. Оскільки кросовер переважно їде на електротязі він здатен проїхати на одному літрі пального 100 кілометрів. Інтеграція бензинового двигуна збільшила запас ходу до 600 кілометрів – замість жалюгідних 160 км в поточної моделі. На чистій електриці цей незвичайний гібрид здатен проїхати 85 кілометрів.
Роторний гібрид виявився навіть легшим за електромобіль з батареєю 35 кВт-год: споряджена маса — 1703 проти 1720 кілограмів. Проблему з екологією дозволили вирішити система регенерації відпрацьованих газів та сажовий фільтр — технології, знайомі з дизельних машин. До сотні MX-30 e-Skyactiv R-EV зі 170-сильною гібридною установкою розганяється за 9,1 секунди. Максимальна швидкість Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV обмежена на позначці 140 км/год.
Пріоритетним ринком для Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV є Європа – тут продажі розпочнуться влітку. Заявлено, що за ціною такий гібрид не відрізнятиметься від електричної версії (у Німеччині – від 36 тисяч євро).
Рамний позашляховик для сім’ї: представлено п’ятидверний Suzuki Jimny
Вдвічі дешевший за Mercedes G-Class: BYD показав 1100-сильний позашляховик