Після 30 років випуску найпопулярнішої версії культового позашляховика компанія Mercedes-Benz вирішила залишити його без восьмициліндрового мотора.
Про це повідомляється на офіційному сайті німецького автовиробника. 30 років тому Mercedes вперше поєднав свій культовий позашляховик із восьмициліндровим двигуном. 500 GE розганявся до 100 км/год за 11,4 секунди, але сучасний еквівалент позашляховика може зробити це лише за шість секунд.
З наступного року на позашляховики почнуть ставити шестициліндрові агрегати об’ємом у три літри, а “вісімки” залишаться лише у G 63. Але німці все ж таки випустять “прощальну” версію G500 V8 Final Edition обмеженим тиражем у півтори тисячі екземплярів. Вона доступна в ексклюзивних кольорах Obsidian Black, Manufaktur Opalith White Magno та Manufaktur Olive Magno.
Також позашляховик отримає набір 20-дюймових п’ятиспицевих AMG, а салон порадує розширеною обробкою двоколірною шкірою наппа (включаючи багажне відділення та стелю), аудіосистемою Burmester та мультиконтурними кріслами. Техніка тим часом залишається незмінною: бітурбомотор V8 4.0 (421 к.с., 610 Нм), автомат 9G-Tronic і повний привід.
У Європі G500 Final Edition пропонується за 196 350 євро. А двигун V8 тепер збережеться тільки на “зарядженому” Mercedes-AMG G 63.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Новий універсал Mercedes-Benz E-Class виявився привабливішим за седан
В Україні стартували продажі нового Hyundai Palisade: ціни та комплектації