Компактний паркетник Opel Mokka другого покоління базується на модульній платформі CMP, розробленій французькою Групою Peugeot-Citroen.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Компанія Opel розширила моторну гаму кросовер Mokka. Зараз в Opel Mokka є версія із традиційним двигуном внутрішнього згоряння, а також повністю електрична модифікація. Тепер сімейство поповнилося варіантом, який оснастили гібридною силовою установкою.
Вона складається з 136-сильного бензинового турбомотора об’ємом 1,2 літра та крутним моментом 230 Нм, який працює у зв’язці з електродвигуном потужністю 28 к.с. (55 Нм) та електрифікованою шестиступеневою коробкою передач з подвійним зчепленням. Прискорення кросовера до “сотні” становить 9,1 секунди.
Споживання палива та викиди CO2 в Opel Mokka Hybrid приблизно на 20% нижче порівняно з кросовером з ДВЗ. Середня витрата пального становить 4,9 літра на 100 км пробігу за випробувальним циклом WLTP – проти 6,1 л/100 км у суто бензинового варіанта.
У салоні змінилася графіка віртуальної панелі приладів та сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи. Передбачено три режими їзди – Eco, Normal і Sport.
У Європі замовлення на нову модифікацію моделі вже приймаються. Відома й ціна: на домашньому ринку, в Німеччині, Opel Mokka Hybrid коштує від 31 915 євро. Для порівняння, ціна суто бензинового кросовера – 28 565 євро.
Opel запропонував українцям кросовер Mokka-e за привабливою ціною
Кросовер Opel Grandland та хетчбек Corsa отримали нові двигуни: оголошено ціни