За підсумками минулого року VW Golf втратив статус абсолютного європейського бестселера та посів лише дев’яту сходинку у переліку найпопулярніших нових легкових автомобілів.
Volkswagen Golf восьмого покоління, який дебютував у 2019 році, у технічному сенсі став еволюцією попередника. Але німці зажадали зробити його найпередовішим у плані цифровізації. Вийшло це в них невдало: забагато сенсорних клавіш, не надто зручне програмне забезпечення, погана ергономіка тощо.
Клієнти нововведень не оцінили, що не забарилося позначитися на продажах: за підсумками минулого року колишній абсолютний європейський бестселер посів лише дев’яту сходинку у переліку найпопулярніших нових легкових автомобілів – 88 754 проданих авто.
За даними британського журналу Autocar, оновлений «восьмий» Golf вийде на ринок наступного року, коли модель відзначатиме свій піввіковий ювілей. Діагональ мультимедійного екрана збільшиться з 10,4 до 12,9 дюйма, а сам дисплей стане ближче до водія – для зручнішого доступу. Програмний інтерфейс спроститься, віртуальні кнопки збільшаться в розмірах. Сенсорні клавіші на кермі замінять на фізичні.
Електронних помічників водія побільшає, їх функціонал розшириться: зокрема, керувати автоматичним паркуванням можна буде через додаток у смартфоні. Крім того, для поліпшення керованості буде модернізована задня підвіска.
З екологічних міркувань оновлена модель втратить механічну коробку передач, гібридні версії eHybrid та GTE отримають 1,5-літровий турбований двигун EA211 Evo та електромотор нового покоління. Нова батарея у гібридів дозволить збільшити запас ходу на електротязі з нинішніх 62-80 км до 100 км. Звичайні бензинові та дизельні версії Гольфа будуть забезпечені стартер-генератором та невеликою буферною батареєю, у тому числі заряджені Golf GTI та Golf R.
Нагадаємо, що дев’яте покоління Volkswagen Golf буде вже повністю електричним і, ймовірно, отримає ім’я ID. Golf. А до 2033 року німецький бренд планує на європейському ринку повністю перейти на електрокари.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Volkswagen представив найпотужніший і найшвидший серійний Golf в історії
Volkswagen остаточно прощається з ДВЗ: названо дату і останню модель