Особливістю нового дизеля Rolls-Royce є можливість роботи у складі гібридної системи. На невеликій та середній швидкості силова установка зможе працювати безшумно, не залишаючи тепловий слід.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Підрозділ Power Systems компанії Rolls-Royce розширює свою програму двигунів для військових наземних транспортних засобів, включивши в неї гібридний силовий агрегат на основі 10-циліндрового дизельного двигуна.
“Ця концепція силової установки розширить експлуатаційні можливості майбутніх гусеничних броньованих машин у спосіб, який раніше важко було уявити”, – підкреслив керівник відділу розробки військових двигунів і систем у Rolls-Royce Power Systems Крістіан Вольф.
Електрифікація та гібридизація нададуть тактичним транспортним засобам нові можливості в польових умовах. Новий гібридний привід Rolls-Royce поєднує в собі переваги високоефективного дизельного двигуна з перевагами акумуляторного електричного приводу. Високоінтегрована силова система потребує порівняно мало місця для встановлення в транспортному засобі, щоб максимально збільшити об’єм, доступний для обладнання та екіпажу.
Для тихої роботи, наприклад, у прихованому положенні, потужні акумулятори, які попередньо заряджені в дизельному режимі, живлять електричні та електронні системи автомобіля. Це робиться без шуму та теплового сліду дизельного двигуна – і протягом більш тривалого періоду часу. Це ускладнює локацію машини для розвідки противника. Так званий режим “антихолостого ходу” не тільки забезпечує краще маскування автомобіля, але й значно знижує витрати палива в режимі очікування. Крім того, у поєднанні з гібридною силовою установкою використовується спеціально розроблений і налаштований глушник.
Наразі орієнтиром за потужністю є 1100 кіловатів (1496 кінських сил), але в роботі вже знаходиться силова установка на 1200 кіловатів (1632 кінські сили). Раніше в лінійці MTU не було десятициліндрових дизелів – тільки двигуни з шістьма або вісьмома циліндрами. Область застосування – танки та бронемашини повною масою від 50 до 70 тонн.
Звірюга з 1970-х: автомобіль із 27-літровим двигуном, який не зміг злетіти
Дивіться, що відбувається у двигуні, коли водій тисне на газ