Тим часом провідні автомобільні компанії відключили у росії свої інфоресурси – більше не працюють російськомовні сайти Infiniti, Nissan, Renault, Volkswagen та інших брендів.
Аналітики сервісу “Автокод” провели опитування серед російських автомобілістів та виявили цікаву деталь – близько 67 відсотків з них заявили, що оберуть вживаний європейський автомобіль, а не нову китайську модель – якщо вони коштуватимуть однаково. Причому готовність пересісти на “китайців” висловили переважно молоді люди віком від 18 до 30 років.
Автомобілісти інших вікових категорій вважають за краще купувати перевірені часом автомобілі європейських брендів. Найбільший попит мають машини випущені від трьох до шести років тому, з пробігом не більше 100 тисяч кілометрів, які не потрапляли в ДТП. Бажано також, щоби власників було менше двох.
За результатами опитування експерти роблять висновок, що пройдуть роки, поки росіяни остаточно звикнуть до китайських машин – поки що більшість із побоюванням ставиться до автомобілів з КНР.
Тим часом імпорт автомобілів з Китаю до росії стрімко зростає. За січень-травень цього року з Піднебесної було ввезено майже втричі більше машин, ніж за аналогічний період 2022 року. Ще бадьоріше йде імпорт будівельної та вантажної техніки – він злетів у вісім разів. Та навіть розрекламовані нові Лади та Москвичі є перелицьованими китайськими моделями і відрізняються від них лише емблемами.
Тим часом провідні автомобільні компанії відключають у росії свої інфоресурси – більше не працюють російськомовні сайти Infiniti, Nissan, Renault, Volkswagen та інших брендів. При спробі відкрити російський сайт Skoda користувача перенаправляють на глобальний портал чеського бренду, а сайт Renault.ru не відкривається зовсім. Більшість автовиробників згорнули свій бізнес у росії.
Названо найпопулярніший автомобіль у світі – і це вже не Toyota