Німецький автомобіліст, який прославився тим, що першим подолав мільйон кілометрів на електромобілі Tesla Model S, вже близький до наступного “круглого” числа на одометрі.
Мешканець Німеччини Хансйорг-Еберхард Фрайхерр фон Геммінген-Хорнберг у 2014 році придбав нову Tesla Model S P85, на яку автовиробник надав восьмирічну гарантію без обмеження пробігу. За ці роки чоловік встиг проїхати на неї рекордні 1,7 мільйона кілометрів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Але не обійшлося без проблем – за час експлуатації флагмана бренду Tesla довелося 12 разів замінювати електромотор, який раз за разом виходив з ладу – у середньому кожні 140 тис. км. Однак, завдяки гарантії, всі ремонтні роботи було виконано коштом американського автовиробника. Попри цей коштовний бонус, власник вважає – у компанії знають причину численних ламань електромоторів, але свідомо не розв’язують проблему. Цікаво, що багато машин із двигунами внутрішнього згоряння безпроблемно проїжджають до 200 000 кілометрів без капітального ремонту. При цьому ДВЗ набагато складніше електромотора та налічує сотні деталей.
На цій Tesla Model S P85 2014 року випуску німецький автомобіліст планує їздити, доки одометр не відрахує 2 000 000 кілометрів пробігу. Але наступною машиною Хансйорг-Еберхард Фрайхерр фон Геммінген-Хорнберг бачить точно не Теслу: на його думку, Porsche Taycan, Mercedes EQS і навіть моделі китайського походження зараз виглядають цікавішою (і, головне, надійнішою) альтернативою.
Розлючені власники машин Tesla влаштували заворушення у Китаї
Ви хоч в стовпчик рахували скільки потрібно в день проїжджати, щоб наїздити 1.7млн км за 8 років, перед тим як викладати цю ” статтю?
Найтупіший сайт з найтупішими редакторами
якщо міняти двигут то це вже нове авто потрібно чесно це писатибо так на любе авто можна поміняти двигун
і сказати що воно проїхало 10млн км