Відбулася світова прем’єра електричних Cayenne та Cayenne Turbo – найпотужніших серійних авто в історії Porsche.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт німецького автовиробника, це повністю електричний SUV, у якому ДНК Porsche поєднується із інноваційними технологіями. Cayenne – це перша модель, із якою Porsche перенесла легенду бренду спорткарів у абсолютно новий сегмент ринку.
Довжина нового SUV становить 4985 мм, ширина – 1980 мм, а висота – 1674 мм. Найбільша різниця спостерігається в колісній базі (3023 мм), де збільшення майже на 13 см означає більше простору для ніг і вищий рівень комфорту для пасажирів на задньому сидінні.

Завдяки потужності до 1156 к.с., прискорення від 0 до 100 км/год становить лише 2,5 секунди – це найпотужніший серійний Porsche усіх часів. Високовольтна батарея місткістю 113 кВт·год з двостороннім охолодженням забезпечує сумарний запас ходу згідно з WLTP – до 642 км для електричного Cayenne і до 623 км для Turbo.
Універсальність електричного Cayenne значною мірою зумовлена шасі. Адаптивна пневмопідвіска з системою активного управління підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) входить до стандартної комплектації обох моделей. Версія Turbo також оснащена заднім диференціалом з обмеженим прослизанням Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Обидві моделі можуть бути оснащені системою керування задньою віссю, яка повертає задні колеса на кут до 5°. Крім того, підвіска Porsche Active Ride уперше доступна і для флагманської моделі. Система активної підвіски, знайома за спортивними седанами Porsche і вперше застосована в Cayenne, майже повністю компенсує рухи кузова і забезпечує максимальну стабільність, динаміку і комфорт.
В основі нової системи Porsche Driver Experience лежить Flow Display – елегантна вигнута OLED-панель. Вона органічно вписується в центральну консоль і забезпечує чітке розділення дисплея та панелі керування. Доповнює її повністю цифрова приладова панель з 14,25-дюймовим OLED-дисплеєм та 14,9-дюймовим опціональним дисплеєм для пасажира. У сукупності це дає найбільшу площу дисплея, яка коли-небудь встановлювалася в автомобілях Porsche.

Новий електричний Cayenne на 55 мм довший за модель із ДВЗ. Система задніх сидінь регулюється електроприводом у стандартній комплектації і пропонує гнучкі можливості регулювання від комфортного положення до вантажного режиму. Об’єм багажного відділення становить від 781 до 1588 літрів, а також 90-літровий передній багажний відсік. Практичність нового автомобіля додатково підкреслюється його буксирувальною здатністю – до 3,5 тонн, залежно від обладнання.
Новий електричний Porsche Cayenne доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах Україні. Ціни стартують з позначки 5 015 000 гривень.
Доступний електрокар від Hyundai вже в Україні: ціни та комплектації
Jeep Wrangler з двигуном V8 та подешевшав одразу на 20 000 доларів
Новий Nissan Rogue виявився близнюком Mitsubishi Outlander: оголошено ціни









