Компанія Subaru вивела на європейський ринок позашляховик Forester шостого покоління. Якщо в США модель має лише 2,5-літровий бензиновий двигун, то європейцям запропоновано інший агрегат.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє пресслужба японського автовиробника. Зовні та всередині кросовер призначений для Старого Світу майже не відрізняється від версії для Америки. Нове покоління Subaru Forester розроблено на основі доопрацьованої платформи SGP (Subaru Global Platform). У результаті на 10% збільшено жорсткість кузова. Також була посилена підвіска, переналаштовано кермовий механізм та покращена шумоізоляція.
Габарити “європейського” Форестера зросли у порівнянні з попередником і становлять 4670х18301730 міліметрів, довжина колісної бази . не змінилася – 2,67 метра. Дорожній просвіт теж залишився тим самим – 220 мм.
У салоні з’явився вертикальний планшет мультимедійної системи діагоналлю 11,6 дюйма. Об’єм багажника становить 508–1731 літр. У перелік обладнання увійшли двозонний клімат контроль, бездротова зарядка для смартфона, система кругового огляду, позашляхова система X-Mode і комплекс EyeSight нового покоління.
Якщо в Штатах кросовер зараз запропонований з безальтернативним опозитним атмосферником 2.5 (183 к.с., 241 Нм), то в Європі ставка зроблена на “м’який” гібрид Forester e-Boxer. До складу силової установки входять модернізований атмосферний мотор 2.0 (136 к.с. та 182 Нм) та варіатор Lineatronic, в який вбудовано електромотор потужністю 16,7 к.с. Всі версії моделі оснащено системою повного приводу.
До салонів європейських дилерів Subaru новий Forester дістанеться вже цієї осені. У Сполучених Штатах ціна бензинового позашляховика шостого покоління починається від 31 090 доларів. Європейська версія оснащена гібридною силовою установкою буде дещо дорожчою.