Компанія Mazda презентувала оновлений пікап BT-50 с дизайном у стилістиці кросовера CX-5.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт Motor1, протягом перших двох поколінь Mazda BT-50 базувався на Ford Ranger. У 2020 році дебютувала модель третього покоління, в основу якої лягла платформа пікапа Isuzu D-Max.
Щойно Mazda презентувала модернізовану “вантажівку” BT-50 для 2025 модельного року. Новинка отримала оновлені фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями, які нагадують дизайн CX-5. Решітка радіатора тепер має величезний логотип японської марки.
Передній бампер також було змінено для кращої аероефективності та зменшення витрати палива. Завершують зовнішні зміни легкосплавні диски іншого дизайну та низка нових кольорів кузова.
У салоні встановлено збільшену до 7 дюймів цифрову панель приладі та 9-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з кількома сенсорними клавішами швидкого доступу, розташованими поруч з ручками налаштування та гучності. Поряд з дзеркалом заднього виду тепер є порт USB для підключення відеореєстратора. Інше оснащення включає систему допомоги при заторах, автоматичного гальмування, адаптивний круїз-контроль із розпізнаванням дорожніх знаків і нові передні стереокамери, що подвоюють поле огляду.
Під капотом встановлено 3,0-літровий турбодизельний двигун потужністю 188 кінських сил (450 Нм). На деяких ринках також є менший 1,9-літровий дизель потужністю 148 к.с. (350 Нм). Залежно від регіону та двигуна пропонуються шестиступенева механічна та автоматична коробки передач.
Систему повного приводу доповнено знижувальною передачею та блокуваннями диференціалів. Пікап BT-50, як і D-Max виготовляють разом у Таїланді на заводі Isuzu.
Стартують продажі нового кросовера Mazda з технікою Toyota: оголошено ціни
345 сил та 8 місць: Mazda представила найбільший і найпотужніший кросовер