Середньорозмірний пікап Volkswagen Amarok другого покоління, створений у рамках партнерства з Ford, дебютував у 2022-му. Але німці несподівано вирішили модернізувати його попередника.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це йдеться на офіційному сайті Volkswagen. Нагадаємо, що Amarok другої генерації, який є є найближчим родичем “третього” Ford Ranger, виробляється на заводі американської компанії у Южній Африці.
Але пікап першого покоління досі випускається у Аргентині. І щойно ця модель отримала оновлення. Під час нового рестайлінгу Амароку змінили радіаторні грати: тепер вони візуально розділені надвоє об’ємним горизонтальним сріблястим елементом. Змінилася також й головна оптика: тепер фари з’єднані між собою смужкою, що світиться. На додаток пікап отримав новий передній бампер з вертикальними блоками протитуманок, а корму прикрасили великим написом у вигляді назви моделі.
У салоні оновлено інформаційно-розважальну систему, яка отримала більший сенсорний екран, з’явився також новий круглий індикатор роботи круїз-контролю Safer Tag, систем автоматичного гальмування та контролю смуги руху. Моделі залишили аналогові прилади та триспицеве кермо.
Техніку вирішили не чіпати: під капотом працюють турбодизель 2.0 TDI у двох варіантах потужності – 140 та 180 к.с. або 258-сильний V6 3.0 TDI. Трансмісії: шестишвидкісна механіка або восьмиступенева автоматична коробка передач. Привід може бути заднім або з повним – 4Motion.
В Аргентині продажі оновленого Volkswagen Amarok першого покоління вже стартували. Ціни починаються з 38 046 500 песо (еквівалентно приблизно $40 тисячам за поточним курсом).
Стартували продажі дешевого американського пікапа на базі Peugeot
На базі Amarok: Volkswagen готує електричний рамний позашляховик
Дешевше за Duster: стартують продажі кросовера з провокативною назвою