Ультрарідкісний фургон General Motors продається за 1 млн доларів: чи він того вартий?

0
303
General Motors Futurliner
-->

Цей GM Futurliner є одним з найбільш унікальних і вражаючих автомобілів, коли-небудь створених наприкінці 1930-х років.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Як повідомляє сайт Drive, ультрарідкісний GM Futurliner 1939 року випуску продається на Marketplace прямо зараз. Зовні він більше схожий на багатоквартирний будинок, ніж на автобус, і це лише частина того, що робить цей автомобіль особливим.

General Motors Futurliner

Його довжина сягає десяти метрів, а висота та ширина становлять 3,5 і 2,4 метра відповідно. З масивним логотипом GM, чотирма горизонтальними фарами, тонким лобовим склом і рифленими алюмінієвими бічними панелями – на цій планеті немає автомобіля, схожого на Futurliner, і люди завжди помічають його на дорозі.

General Motors Futurliner

Щоб потрапити у кабіну, потрібно піднятися невеликими сходами. Угорі вас зустрінуть водійське сидіння та кермо посередині – як в McLaren F1. Позаду центрального водійського сидіння є два шкіряні відкидні сидіння і виникає питання: “Як такий велетенський автобус, може мати лише три сидіння?!”

General Motors Futurliner

Оскільки Futurliner ніколи не був пасажирським транспортним засобом і мав бути лише вітриною, що рухається, решта автобуса в стилі ар-деко розгортається у звукову сцену для різноманітних заходів. А ще є верхнє освітлення навісу, яке простягається з даху.

General Motors Futurliner

У рух машину приводить неоригінальний дизельний двигун, який працює у парі з чотириступеневою автоматичною трансмісією. З ним 12-тонний автомобіль здатний розганятися до 80 кілометрів на годину. Разом із лотом продавець віддасть штатний бензиновий мотор.

General Motors Futurliner

Це один із лише 12 екземплярів Futurliner, коли-небудь створених наприкінці 1930-х років для реклами для реклами “Параду прогресу” General Motors. Після 85 років залишилося лише дев’ять таких автомобілей і один з них продається прямо зараз за крутий 1 мільйон доларів. Чи вартий він таких грошей – вирішуйте самі.

Звірюга з 1970-х: автомобіль із 27-літровим двигуном, який не зміг злетіти

Перший легковий Мітсубіші: японський “Запорожець” Mitsubishi 500

Не для Британії: навіщо випускався рідкісний Запорожець із правим кермом

Додати коментар