Лідер європейського автопрому, компанія Volkswagen, згортає свої програми двигунів внутрішнього згоряння та оголосила, яка з її моделей стане останнім автомобілем марки з традиційним мотором.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
План тотального переходу на електромобілі оприлюднив генеральний директор VW Томас Шефер в інтерв’ю журналістам німецького Automobilwoche. Поки що у глобальній гамі бренду Volkswagen є лише п’ять електричних моделей, всі вони базуються на платформі MEB: хетчбек ID.3, споріднені кросовери ID.4 та ID.5, великий кросовер ID.6 (випускається лише в Китаї) та мінівен ID. Buzz. Але вже через десять років, тобто 2033 року, в європейській гамі Volkswagen залишаться тільки “батарейні” електрокари.
Заплановані до дебюту у Європі нові моделі з ДВЗ можна перерахувати на пальцях однієї руки. Цього року дебютує новий Passat (лише в кузові універсал), У 2024-му вийде кросовер Tiguan нового покоління, а на 2025 призначена прем’єра паркетника Volkswagen T-Roc другого покоління – останній моделі з ДВЗ на європейському ринку.
Що стосується поточних VW Golf та Polo, то перший пройде у цьому року оновлення, а у 2028-му стане повністю електричним. А заплановане впровадження екологічних норм Євро-7 може означати кінець для маленького Поло, місце якого в лінійці займе серійна версія концепту ID.2all.
Втім, усі ці плани є актуальними лише для Європи та лише за умови збереження поточної стратегії Євросоюзу, який має намір запровадити нульові викиди CO2 з 2035 року. В інших регіонах світу компанія зможе випускати моделі з ДВЗ набагато довше.
Більше не потрібен: автомобіль, який назавжди залишає Європу
В Україні теж заборонили бензинові та дизельні автомобілі. Але не всі
Названо найпопулярніші автівки Європи: 15-річне панування VW Golf скінчилося