Електричний Renault Kangoo нового покоління дебютував рік тому виключно як комерційний фургон. Тепер у “каблучка” з’явилася пасажирська версія E-Tech Electric, яка адресована не стільки корпоративним, скільки приватникам покупцям.
Про це повідомляється на офіційному сайті Renault. Пасажирська версія мінівена має просторий салон і величезний багажник на 850-2500 літрів.
З місця водія електричний Kangoo виглядає майже так, як бензиновий або дизельний, різниця зводиться до повністю віртуального щитка приладів з унікальною графікою. Набір електронних помічників водія — такий же, як у версій з ДВЗ.
Як і вантажний фургон, пасажирський мінівен отримав мотор з піковою потужністю 122 к.с. і крутним моментом 245 Н∙м. В економічному режимі потужність обмежена на рівні 56 кВт (76 к.с.), а максимальна швидкість – 110 км/год.
Повного заряду акумуляторної батареї місткістю 45 кВт·год вистачить на 285 км пробігу за циклом WLTP. Максимальна потужність заряджання батареї – 80 кВт, вона дозволяє поповнити запас ходу на 170 км приблизно за 30 хвилин.
Продаж Renault Kangoo E-Tech в Європі стартує з листопада за ціною близько 30 000 євро. Вироблятиметься електричний “каблучок” там же, де і його “вуглеводневі” побратими — на заводі Renault у французькому місті Мобіж.
Новий Renault Austral здається дуже гарним, але є одна проблема