Британські дослідники з’ясували, що з певної межі подальше зниження дозволеної швидкості руху не спричинить відчутного підвищення безпеки.
Про це повідомляє автомобільний портал AutoExpress з посиланням на нове дослідження, опубліковане в Journal of Epidemiology and Community Health.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Дослідники проаналізували 76 доріг у центрі Белфаста до та після введення обмеження швидкості 20 миль/год (32 км/год), порівнюючи їх з іншими дорогами Північної Ірландії, де зберігалися обмеження швидкості 30 або 40 миль/год (48 та 64 км/год).
І дійшли висновку, що “немає статистично значущих відмінностей” у довгостроковій частоті аварій і жертв або середній швидкості руху. Однак, згідно з дослідженням, дороги з обмеженням 20 миль на годину мали меншу пропускну спроможність, що призводило до частих заторів.
У дослідженні зроблено висновок, що політики, які розглядають подальше обмеження швидкості, повинні враховувати точність, контекст і масштаб впровадження.
Наприклад, на ділянках, де це дійсно необхідно, уповільнювати швидкість за допомогою примусових заходів – чи то через модифікацію дизайну доріг за допомогою острівців, добре спроєктованих лежачих поліціянтів або шикан. А не встановлювати обмеження швидкості по всій довжині дороги.
Взагалі сенс значних обмежень швидкості є лише там, де є велика кількість велосипедистів і пішоходів. До того ж дослідження показало, що водії з меншою ймовірністю дотримуються обмеження, якщо не вірять, що воно відповідає реальним дорожнім умовам.
За кермо без документів: українським водіям буде достатньо смартфона