Легкова новинка Isuzu – рамний позашляховик Mu-X на базі пікапа D-Max. Чи знайде він чим потіснити Mitsubishi?
Марка Isuzu пересічним українським автомобілістам знайома погано. Позашляховики Trooper та Vehicross на наших дорогах – рідкісні птахи. Хіба що недавно пара компаній почала возити пікапи D-Max.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
У легковому ж сегменті японці вже давно не грали, але нещодавно усунули прогалину позашляховиком Mu-X. Він побудований на базі пікапа, що відразу звужує коло конкурентів до одного – Mitsubishi Pajero Sport. Його головна перевага – передова трансмісія Super Select, що дозволяє їздити на повному приводі асфальтом. Зрозуміло, що за популярністю бренди стоять на протилежних полюсах. Але ж Isuzu теж із Японії і, значить, надійний.
Рама та передня підвіска на подвійних важелях у пікапа D-Max та у Mu-X однакові. Позаду передбачувані відмінності: ресори вантажівки замінили на пружини. З ними й хід м’якший, і звички кращі. У задніх арках стоять фетрові підкрилки, металом проступає лише рама.
Спереду – невеликі пластмасові вкладки на зовнішній стороні, а в глибині велика кількість пофарбованого металу. Але знавці запевняють: аналогічне рішення було ще на попередньому поколінні пікапа D-Max. І жодних претензій за роки експлуатації.
Медіасистема, як це часто буває на японських моделях, «відірвана» від машини. У ній наявні лише її власні налаштування, а за автомобільними потрібно лізти у меню комбінації приладів. Однак швидкодія непогана, є протоколи Android Auto та Apple Carplay. На фото топова мультимедійка з екраном 9 дюймів. У початковій комплектації монітор 7-дюймовий, але функціонал нічим не відрізняється.
Isuzu Mu-X збирають у Таїланді. За нашими уявленнями – машина «південна». Під експортні ринки, зрозуміло, проведено доопрацювання. Встановили акумулятор збільшеної місткості та обігрів клапана вентиляції картера. Хром, запевняють, і так добре захищений від шкідливих впливів.
Поки незрозуміло, чи ми побачимо Isuzu Mu-X в Україні у скільки-небудь масових кількостях. Ймовірно, нинішні імпортери пікапів завезуть кілька машин для проби ринку (і якщо товар, як то кажуть, піде, то почнуть постачати їх активніше). Хтось наважиться замовити машину самостійно – зараз це не проблема. У будь-якому випадку, справжні міцні позашляховики такого штибу у нас люблять, і своїх покупців в Україні Mu-X знайде запросто.
Незабаром на конвеєрі: Toyota показала електричного спадкоємця FJ Cruiser
Кубик у квадраті: Mercedes показав найпозашляхову версію G-Class. Відома ціна
SsangYong представив новий бюджетний кросовер. Оголошено ціни