У 1973 році дебютував VW Passat – абсолютно нове модельне сімейство, оснащене двигуном з водяним охолодженням. За екстер’єр новинок відповідав знаменитий італійський автомобільний дизайнер Джорджетто Джуджаро.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Volkswagen Passat задумувався як флагманська модель і як частина нової ери трансформації модельного ряду після Beetle. Саме знаменитий італієць Джорджетто Джуджаро був відповідальним за дизайн нового сімейства, хоча його оригінальний дизайн з індексом EA 272, був скасований в останню хвилину з міркувань вартості.
Але Джуджаро продовжив розробку більш раціональної моделі на базі Audi 80 B1, дизайн якої розробляв також він. Оригінальний Passat досі залишається іконою дизайну. Твори Джуджаро також включають автомобілі Scirocco I та Golf I, які були випущені наступного року.
Passat B1 L Estate (1974)
Passat B2 CL Formula E (1983)
Passat B3 Estate GT G60 Syncro (1991)
Passat B2 Electronic (1983)
Volkswagen вніс кілька змін у Passat третього покоління, зокрема переніс Passat на спільну з Golf платформу VW. Це була перша версія автомобіля під назвою Passat в США. Попередні покоління були відомі як Dasher і Quantum. Стиль також відрізнявся від Audi і мав унікальний передок, який нагадував VW з повітряним охолодженням минулого. Це єдине покоління з таким незвичайним дизайном. У 1993 році VW здійснив підтяжку обличчя, і відтоді стиль повернувся до більш традиційного вигляду, схожого на Audi.
Кожне з восьми поколінь Volkswagen Passat розвивало його переваги, адаптуючись до мінливих часів. Але наразі зміни відбуваються надто швидко – Пасат вилучили з лінійки в США та припинили виробництво седана. Модель 2024 року буде лише універсалом, порідненим зі Skoda Superb, а версію седан замінять на новий електромобіль.
Не для Британії: навіщо випускався рідкісний Запорожець із правим кермом
Звірюга з 1970-х: автомобіль із 27-літровим двигуном, який не зміг злетіти