Кросоверів компактного B-класу розплодилося так багато, що заради них уже можна робити окремий журнал. Шукаєте авто в цьому модному сегменті, ще й подешевше? Ми допоможемо!
Автор Олег Єрмоленко, фото виробників та Сергія Торгалова
CHERY TIGGO 2
Звичайний Tiggo 2 пропонується тільки з механічною п’ятиступкою, у Tiggo 2 Pro на вибір є і варіатор. Від найдешевшого в сегменті автомобіля не чекайте якихось модних новацій і взагалі переваг у комфорті та їздовому задоволенні: Tiggo 2 галасливий, вібронавантажений і простацький. Версія Pro помітно додала лоску – у неї вже є нормальна медіасистема, оздоблення та шумоізоляція теж кращі.
LADA XRAY
Варіанти з двигуном 1,8 л завжди комплектуються двома передніми подушками. У топ-версії – датчики дощу та світла, клімат-контроль, підігрів передніх сидінь і навіть вітрового скла, медіасистема з камерою заднього огляду. Але й просять за такий Xray вже щонайменше 413 тисяч. У 1,8-літрових автівок у топі є також підігрів заднього сидіння та керма, але ціна повністю «упакованої» Лади вже наблизиться до півмільйона.
JAC JS2
У топі JS2 з варіатором коштує трохи дешевше, ніж Lada Xray з 1,8-літровим мотором та механікою. Щоправда, у Джака немає жодних «теплих» опцій: передні крісла – і ті без підігріву, хоча й оббиті екошкірою.
RENAULT SANDERO STEPWAY
Sandero відомий своєю міцною і комфортною підвіскою, досить просторим за мірками класу салоном та пристойною комплектацією. Крім того, розцінки на регламентне ТО у цієї моделі одні з найпривабливіших у сегменті.
Шкода, що за всі роки виробництва Sandero Stepway так і не отримав повноцінної автоматичної трансмісії: альтернативою механіці може бути тільки вона ж сама, але з роботизованим управлінням.
KIA RIO X
Rio X знайде чим потішити. У звичайного хетчбека Rio кліренс 160 мм – чималий, однак у Rio Х він на 35 мм більший. На вибір є два двигуни різної потужності, і обидва пропонуються з непоганим шестиступеневим гідроавтоматом (версій з механікою у продажу тимчасово немає). Комплектацій чотири: від порівняно простої до дуже багатої.
У топі є дистанційний запуск двигуна, підігрів вітрового скла та всіх сидінь, прекрасна медіасистема з 8-дюймовим дисплеєм. А кермо вміє бути теплим навіть у стартовій версії.
До речі, віднедавна у продажу з’явилися автівки із заводським газобалонним обладнанням: вони на 22 тисячі гривень дорожчі.
ŠKODA KAMIQ
Хороші комплектації Каміка, особливо зі 150-сильним двигуном, обійдуться набагато дорожче: з механікою – від 650 тисяч, з роботом DSG – майже від 700. А пакетами опцій модель легко нафарширувати до ціни пристойно оснащеного Карока. Напевно, саме цим і можна пояснити вибір більшості покупців на користь останнього: за більш-менш однакові гроші приємніше отримати більшу машину.
Зате якщо порівнювати Kamiq з Фабією, то він набагато краще пристосований до наших реалій. Один тільки кліренс 188 мм – дуже непогано!
NISSAN JUKE
Автомобіль отримав сучасну медіасистему з добре продуманим управлінням. У дорогих комплектаціях є розкішна аудіопідготовка з міні-динаміками, вбудованими по обидва боки підголівників – звучить все це не гірше, ніж у концертному залі.
Наполегливо радимо вибирати версії на 17-дюймових колесах: топові 19-дюймові, безперечно, ефектні, але на них Juke знайде на асфальті кожну дрібну тріщину та болісно передасть її на спини водія з пасажирами.
HYUNDAI VENUE
Двигун без альтернатив: лише бензиновий 1,6 потужністю 123 к.с. – той самий, до речі, що у Крети та Rio X. Відповідно, і коробки передач ті ж самі: автомат на 28 тисяч гривень дорожчий за механіку.
Вже в базі у Venue пристойний набір безпеки, але решта оснащення скромне: на відміну від Rio, немає жодних підігрівів, медіасистема зі смішним 3,8-дюймовим монохромним екраном. Як завжди, весь лоск дістався топ-версії. Серед іншого тут є варіанти з двоколірним забарвленням кузова: дах, дзеркала та молдинги дверей мають контрастні основному тону кольори.
Премиальный кроссовер за полмиллиона гривен: брать или нет, советы эксперта
Если очень надо: с какими неисправностями можно ездить, а с какими – нельзя