Обираємо вживану Opel Astra: на що слід звернути увагу

0
2114
Opel Astra
-->

Вважається, що за допомогою цієї надпопулярної моделі Opel позбавився реноме не дуже надійної марки. Чи так це?

Астру покоління H (2004–2014) збирали у Польщі. Багато машин ввозили із Європи. Потрібну модель випускали ще чотири роки після виходу нового покоління, продаючи із приставкою Family. Доступні седан, 3-х і 5-дверні хетчбеки, універсал і навіть кабріолет.

Hyundai Accent

Добре пристосована до наших доріг підвіска, великий кліренс. ֍ Стійкий до корозії кузов. ֍ Атмосферні мотори без недоліків, приймають А-92. ֍ Непогане оснащення в базі.

Hyundai Accent

Властиві Опелям того періоду дрібні ламання у ранніх машин (до 2009-го) багато різних проблем з електронікою та електрикою. ֍ Специфічні важелі поворотників, що не фіксуються. ֍ Середня оглядовість.

Hyundai Accent

“Турбо” і деякі інші двигуни офіційно до нас не поставляли. На вторинному ринку домінують прості атмосферники 1.4 (90 к.с.), 1.6 (115 к.с.) і 1.8 (140 к.с.), всі вважаються вдалими. Є окремі слабкі місця на кшталт клапанів EGR та модуля запалювання, але багато моторів доживають до 400 тисяч без капремонту. Іноді хандрить керований термостат, а на моторах 1.6 та 1.8 – фазообертачі. Немає гідрокомпенсаторів – клапани потребують регулювання (заводський інтервал у 150 тисяч занадто оптимістичний).

opel_astra
Універсалів на вторинному ринку багато, і це дуже привабливий варіант. За обсягом багажного відділення Astra перевершує багато кросоверів.

Поширений на вторинці й турбодизель 1.3 (90 к.с.), і це явно не кращий варіант. У нього норовливий характер і безліч хвороб – від корозії ГБЦ до відмов турбіни. Бензиновий “турбо” 2.0 (200 к.с.) також вкрай суперечливий і неважливо переносить навіть А-95.

Hyundai Accent

Дивно, але нарікання є до стародавньої механічної “п’ятиступки”, застосованої на безлічі моделей Opel, Chevrolet, Suzuki та Daewoo. Вони викликані тим, що цій коробці (у виконаннях F17 і “полегшеному” F13) бракує запасу міцності. У компанії з мотором 1.4 вона майже вічна, а ось уже з 1.6 можна очікувати прискореного зносу підшипника вторинного валу і зубів – особливо при активній манері їзди. Мотор 1.8 може вбити коробку до 60 000 км. “Необслуговуваність” цієї МКП спірна – краще міняти масло кожні 50–60 тисяч км.

Opel Astra
За ті ж гроші

Робот EasyTronic створений з F17 – до її недоліків додаються невисокий ресурс зчеплення та його актуаторів, а також необхідність проводити адаптацію блоку керування в міру зносу накладок диска зчеплення.

Мабуть, фанатам двох педалей краще віддати перевагу класичному автомату, нехай це теж досить стародавній чотириступеневий Aisin (доступний у парі з двигуном 1.8). Спокійно витримує 200 000 км, а при дбайливому відношенні і 300 тисяч не межа. Особливих проблем у самій коробці не виявлено, слабкість була в системі охолодження, схильної до протікання (усунули у 2008-му).

Hyundai AccentУ підвісці без сюрпризів. Опорні підшипники стійок здаються швидко, інші деталі служать довго; ступичні підшипники найчастіше змінюють через померлих датчиків АБС; пітніли задні амортизатори – ще не ознака їхньої смерті. У рульовому механізмі у деяких модифікацій схильний до перегріву електрогідравлічний підсилювач – остигнув, приходить у робочий стан. ֍ Ресурс компресора кондиціонера та діодного мосту в генераторі непередбачуваний.

EURO_NCAP2005 рік:
водій/пасажир *****, дитина ****, пішохід *

Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Astra седан 1.8 АКП.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Вживаний Ford Kuga: чи варто обирати турбований двигун та повний привід

Складено ТОП-5 найвигідніших вживаних кросоверів

 

Якщо дуже треба: з якими несправностями можна їздити, а з якими – ні

Додати коментар