Відчутні вібрації на кермі в жодному разі не можна ігнорувати, адже вони можуть свідчити про серйозну несправність автомобіля.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Ми розповімо про найбільш поширені причини биття рульового колеса та способи їх усунення.
1. Тремтіння “бублика” на швидкості найчастіше виникає через проблеми з колесами. Причини: погано затягнуте колесо, деформація диска, розбалансування шин або налипання всередину бруду та снігу. Найкритичніший випадок – грижа, при якій експлуатація автомобіля небезпечна не тільки для вас, а й оточення. Лікування: відвідування шиномонтажу, огляд, прокатування на верстаті м’ятого диска, балансування шин.
2. Іншою поширеною причиною вібрації «бублика» може бути знос наконечників рульових тяг. Якщо ж у процесі руху ви помітили ще й збільшення вільного люфту «штурвала» – справа, швидше за все, у рульовій рейці. У цьому випадку рекомендується терміново заїхати на СТО для діагностики кермового керування. Не зайвим буде перевірити кульові опори, сайлент-блоки та ступичні підшипники.
3. Биття керма при гальмуванні, як правило, свідчить про деформацію через сильне перегрівання або сильне зношування передніх гальмівних колодок та/або дисків.
4. Якщо ж вібрації рульового колеса виявляються ще до початку руху, тобто є сенс перевірити подушки кріплення мотора. Вібрації на холостому ходу можуть бути викликані зносом приводного валу рульової рейки або його деформацією.
Хай там як, не відкладайте розв’язання цієї проблеми на майбутнє. Адже це в інтересах безпеки – вашої та оточуючих.