5 літрів на 100 км: розсекречено новий кросовер від Geely та Volvo

0
630
Lynk & Co 01

Кросовер Lynk&Co 01 буде поставлятися до Європи виключно з гібридною силовою установкою.

Перша модель суббренду китайської компанії Geely, збудована на платформі кросовера Volvo XC40, оновилася і вперше отримала “розумну” гібридну силову установку E-Motive intelligent electric hybrid technology.

Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал

Щодо зовнішнього вигляду, то Lynk&Co 01 EM-F практично не відрізняється від базової моделі. Змінені фари, решітка радіатора отримала чорне оздоблення та ззаду з’явилися нові ліхтарі на всю ширину кузова. Крім того, у колірну гаму додалися дві нові палітри. У салоні нове кермо, покращені матеріали обробки, до списку оснащення додано система напівавтономного керування.

Lynk & Co 01 До складу силової установки кросовера входять бензиновий турбодвигун під індексом DHE15 об’ємом 1,5 літра та потужністю 150 кінських сил, три електромотори та 3-ступінчастоа трансмісія DHT Pro. Передбачено послідовний та паралельний режими роботи гібрида. У послідовному режимі кросовер пересувається на електротязі, а двигун внутрішнього згоряння працює виключно у режимі генератора, заряджаючи тяговий акумулятор. Зі зростанням швидкості система переходить у паралельний режим – до передніх коліс підключається ДВЗ.

Lynk & Co 01 Пікова віддача гібридної системи – 245 к.с. та 545 Нм крутного моменту. Розгін до першої сотні становить лише 7,8 секунди, при цьому автомобіль витрачає 4,9 літра пального на 100 кілометрів. Заявлено, що з повною зарядкою та баком бензину Lynk&Co 01 EM-F може проїхати до 1200 км.

Lynk & Co 01 Виробник надає гарантію, яка становить 5 років або 80 тисяч кілометрів, залежно від того, що настане раніше. Кросовери Lynk&Co 01 EM-F вже з’явилися у продажу на китайському ринку за ціною від 28 тисяч доларів. Незабаром модель дебютує і в Європі.

3,8 літра на сотню: Geely представив абсолютно новий седан

Преміум за $15 тисяч: Suzuki представив 6-місний сімейний кроссовер

Почти Volvo: тест кроссовера Geely Coolray

Додати коментар