В Австралії до складу краш-тестів включили випробування під водою з метою перевірки, як швидко водій та пасажири зможуть вибратися з машини.
Австралійська незалежна асоціація ANCAP внесла зміни до порядку проведення краш-тестів. Із січня наступного року до них увійде новий обов’язковий іспит – підводний.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
В рамках цього тесту експерти перевірятимуть, наскільки складно вилізти із зануреного під воду автомобіля. Коли автомобіль занурюється, тиск води заважає відчинити двері, а людей у салоні зазвичай охоплює паніка, що часто призводить до сумних наслідків.
Згідно з вимогами ANCAP, пасажири автомобіля повинні мати можливість відкрити двері та вікна з електроприводом протягом 10 хвилин після занурення (поки всередині є повітря). В іншому випадку автовиробники повинні надати альтернативні способи порятунку: наприклад, забезпечити можливість вручну опустити шибки або оперативно вибити їх за допомогою спеціального інструменту.
Виникає питання – а хто з ризиком для життя це перевірятиме? Напевно, спеціально навчені манекени-підводники.
Якщо досвід ANCAP виявиться успішним, новий вид краш-тесту ймовірно запровадять європейська організація EuroNCAP та структури дорожньої безпеки в Азії та Америці.