Наприкінці квітня українські чиновники бадьоро пообіцяли, що паливна криза закінчиться протягом тижня. Але черги на автозаправках не зменшуються.
Попри вжиті заходи щодо спрощення логістики та нарощування постачання пального в Україну, у Кабінеті міністрів заявляють, що на розв’язання проблеми “потрібно більше часу”.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
“Кожне міністерство робить максимум, щоб ввезти достатню кількість пального. Паливо – кров економіки… Логістичні завдання такого масштабу були в 1942-1943 роках. Ми через 75 років знову повинні боротися за наше існування та шукати логістичні рішення… Ворог знищив Кременчуцький завод. До війни він забезпечував 18% нашого споживання. Ще 9 млн тонн через залізничний транспорт, морські порти, трубопровід. 97% імпорту абсолютно переорієнтовані, вони повністю змінилися”, – каже міністерка економіки Юлія Свириденко.
І вкотре пообіцяла, що черги на українських автозаправках закінчаться протягом найближчих тижнів, бо “потрібно більше часу”. Та пояснила, що для зникнення дефіциту необхідно накопичити запаси палива щонайменше на 15 днів, а зараз їх вистачить лише на 3-5 днів.
Привіт, бодяга: держава припинила контроль якості пального на АЗС
Біларуська нафтопереробка на межі колапсу — ніхто не хоче купувати пальне